کتاب شهر خفتگان در طالع نحس

Shahre KHoftegan
کد کتاب : 112732
شابک : 978-9642925896
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب شهر خفتگان در طالع نحس اثر سید سعید جدیری

«شهر خفتگان در طالع نحس» نوشته سید سعید جدیری، نویسنده جوان ایرانی است. این کتاب داستانی فانتزی در قالب رمان‌های نوجوانان دارد. این کتاب جلد اول از این مجموعه می باشد.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«با صدای بسیار وحشتناکی که به مغزم چنگ می‌‌انداخت، داخل یک دهکده سرسبز روی چمن‌ها پرت شدم و سرم به شدت با زمین اصابت کرد. در یک لحظه احساس کردم که دیگر چشمانم جایی را نمی‌بیند، دستهایم را برروی سرم فشار داده و چشمانم را بستم، بعد از گذشت چند دقیقه آن‌ها را باز کرده و نگاهی به اطرافم انداختم. روبروی دهکده بر روی یک فلش چوبی نوشته شده بود… دهکده….
بقیه کلمات خوانده نمی‌شد به سمت آن رفته و متوجه شدم که بقیه کلمات با یک شیء نوک تیز تراشیده شده بود و زیر آن با یک خط نامفهوم نوشته شده بود «سکوت» کمی به تابلو و به جایی که در آن‌جا افتاده بودم نگاه کردم؛ ناگهان یک عصای عجیب را روی زمین دیدم، به طرف آن رفتم؛ به نظرم آن عصا یک عصای معمولی نبود زیرا شکل و ساختار آن بسیار پیچیده به نظر می‌رسید، خواستم که آن‌را از روی زمین بردارم که احساس عجیبی کل وجودم را در بر‌گرفت. چشمانم بسته شد و با بی‌حالی روی زمین افتادم، چند دقیقه به همین منوال گذشت تا دوباره توانستم از جایم بلند شوم، قسمت فوقانی بدنم به شدت می‌سوخت تا حدی که مجبور به درآوردن پیراهنم شدم و با صحنه عجیبی روبرو شدم. آن قسمت از بدنم به شکل پوست مار در آمده بود و برق عجیبی داشت. خیلی آرام دست برده و آن‌جا را لمس کردم.
نگاه دقیق‌تری به آن عصا انداختم. جنس چوب آن عجیب به نظر می‌رسید، در قسمت فوقانی عصا سه شکل در هم فرو رفته به چشم می‌خورد، یکی از آن سه شکل شبیه به سر یک تمساح بود و دیگری شبیه به سر اژدها، اما شکل سوم شبیه به سر یک پلنگ بود که در میان دندان‌هایش الماس بزرگی را نگه داشته بود که داخل آن الماس محو و مه آلود به نظر می‌رسید.»

کتاب شهر خفتگان در طالع نحس

سید سعید جدیری
سید سعید جدیری متولد 1366 نویسنده، بازیگر،ترانه سرا و خواننده میباشد. وی دارای مدرک فوق دیپلم هنر و دیپلم افتخاری ادبیات میباشد.وی نویسندگی کتابهای "فرمانروای تاریکی"، "شهر خفتگان در طالع نحس"، "شهر خفتگان پسرعموهایی افسانه ای"، "شهر خفتگان گردنبند جادویی"، "شهر خفتگان در جادوگر پیر"، "تابش اختر"، "جادوگر" را برعهده داشته است.سید سعید جدیری همچنین سابقه حضور در فیلمهای "میتینگ شیطان"، "لایه های دروغ" و سریال "گشت پلیس" را نیز در کارنامه هنری خود دارد.سید سعید جدیری همچنین نویسندگی و کارگردانی...