کتاب اصول نقاشی با رنگ روغن

How to paint in oil
کد کتاب : 11915
مترجم :
شابک : 9786005865219
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 93
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول نقاشی با رنگ روغن اثر خوزه پارامون

... این که گفته شود خلاقیت هنری حاصل قریحه ای است خودانگیخته یا از سر اتفاق، سخنی است گزاف و بیهوده. پندار خامی است اگر گفته شود که هنرمند موجود خاصی است و تافته ای جدا بافته که به یکباره و ناخواسته و نکوشیده فرشتة الهام به سراغش می آید و بعد هم کاری می کند کارستان. خیر! نه خیال خام، که حتی ساده انگاری است این. الهام چیزی نیست که از شکاف آسمان بیفتد به دامن هنرمند، چشم به راه فرشتة الهام هم نباید بود. به جست وجوی چیز دیگری باید بود، «چیز دیگری» که ذره ذره به دست می آید، گام به گام، خشت بر خشت؛ چیزی که به پایه و اصول نیاز دارد، به کار و کوشش و تلاش ذهنی و تجربه.
احساس و فکر و تخیل را، در قالب شکل و رنگ، تنها به مدد «فن و روش» می توان بر سطح بوم یا کاغذ نقش کرد.
"اصول نقاشی با رنگ روغن" مقدمه ای جامع برای پر کاربردترین روش نقاشی است. این جلد جدید شامل کلیه اطلاعاتی است که مبتدیان باید درباره نقاشی با رنگ روغن بدانند. خوزه پارامون در "اصول نقاشی با رنگ روغن" مجموعه ای از تمرینات نقاشی مربوط به کره و مکعب ها را ارائه داده است که با رنگ آمیزی تک رنگی به همراه رنگ سفید آغاز می شود و در نهایت به صفحاتی کامل و زنده تبدیل می شوند. در "اصول نقاشی با رنگ روغن"، 236 تصویر تمام رنگی ارائه شده است.

کتاب اصول نقاشی با رنگ روغن

خوزه پارامون
خوسه ماریا پارامون ویلاسالی در سال 1919 در بارسلونا اسپانیا متولد شد. او نویسنده، نقاش، فیلم نامه نویس، طراح گرافیک و ویراستار اسپانیایی بود، و به عنوان نویسنده و ویراستار آثار مربوط به حوزه نقاشی و طراحی مشهور بود. پارامان بیش از صد و بیست مقاله در زمینه های ذکر شده منتشر کرد.
دسته بندی های کتاب اصول نقاشی با رنگ روغن