فیزیک دهم ریاضی

Physics
کد محصول : 138136
شابک : 978-6004121552
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 463
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 23 تیر

معرفی فیزیک دهم ریاضی اثر رضا سبزمیدانی

درسنامه کتاب فیزیک دهم ریاضی تست خیلی سبز یک درسنامه نسبتا کامل می‌باشد که به بررسی مطالب فیزیک دهم با لحنی روان و به صورت خلاصه می‌پردازد.
فصل‌بندی کتاب فیزیک دهم ریاضی تست خیلی سبز مانند کتاب درسی است و در آن هر فصل به درس‌های کوچکتری تقسیم بندی شده است که درسنامه هر درس در ابتدای آن قرار دارد.
از نکات مثبت درسنامه کتاب فیزیک دهم ریاضی تست خیلی سبز می‌توان به قرار دادن مثال‌های آموزشی فراوان در متن آن اشاره کرد کی پاسخ این مثال‌ها به خوبی توضیح داده شده است و باعث می‌شود که دانش آموزان در هر درس به تسلط کامل برسند.
همچنین در پایان هر درس شماره سوالات مرتبط با آن در قسمت سوالات چهار گزینه‌ای مشخص شده است که این مسئله باعث می‌شود که دانش آموزان با توجه به برنامه‌ریزی خودشان به راحتی سوالات مرتبط با هر بخش را پاسخ بدهند.
درسنامه کتاب فیزیک دهم ریاضی تست خیلی سبز کاملا همسو با کتاب درسی و کنکور سراسری است و در آن از آوردن مطالب خارج از هدف کتاب و کنکور سراسری جلوگیری شده است.
به طور کلی درسنامه کتاب فیزیک دهم ریاضی تست خیلی سبز یک درسنامه نسبتا کامل می‌باشد اما این درسنامه برای دانش آموزانی که از قبل با مطالب آشنایی دارند و پایه ضعیفی ندارند کارآمدتر است زیرا این بخش مطالب را از پایه آموزش نمی‌دهد.
پس اگر به دنبال منبعی با درسنامه بسیار کامل برای شروع از صفر هستید درسنامه کتاب فیزیک دهم ریاضی تست خیلی سبز ممکن است برای شما مناسب نباشد.
اما به طور کلی مولف سعی کرده است که در درسنامه تمام مطالب و نکات مهم و جدید فیزیک دهم را پوشش دهد به همین دلیل خواندن آن می‌تواند کمک زیادی به افزایش تسلط دانش‌آموزان قوی‌تر کند.

فیزیک دهم ریاضی

رضا سبزمیدانی
استاد رضا سبز میدانی از اساتید درس فیزیک و مولف سری کتابهای فیزیک انتشارات فار و انتشارات خیلی سبز و انتشارات اندیشه سازان با 25 سال سابقه تدریس درس فیزیک کنکور از استاتید شناخته شده در بین داوطلبان کنکور به شمار می آیند. رضا سبزه میدانی سرگروه تالیف کتابهای درس فیزیک انتشارات خیلی سبز می باشند و طی چندین سال فعالیت و همکاری با انتشارات خیلی سبز کتابهای مهم و پر فروشی را در زمینه درس فیزیک کنکور منتشر نموده اند.