کتاب سرنوشت جنازه رضاشاه

The fate of Reza Shah's body
کد کتاب : 138932
شابک : 978-6222846945
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب سرنوشت جنازه رضاشاه اثر ابوالفضل طاهریان ریزی

در سال‌های اخیر شاهد تبلیغات وسیع رسانه‌های کشورهای غربی برای تحریف تاریخ و تاریخ سازی بوده‌ایم تا سرپوشی بر جنایات آنها بر مردم و کشور عزیزمان ایران باشد.
راستی چرا رسانه‌ای بزرگ مانند BBC (که بازوی اصلی سازمان جاسوسی انگلستان است) تا به حال برنامه یا گزارشی را در مورد کشتار و هولوکاست 9 میلیون نفر از مردم ایران به دست انگلیس و شوروی در سال‌های 1917-1919 تهیه نکرده است؟!
اما در عوض امروز ما شاهد آن هستیم که با رشد رسانه‌های اجتماعی، این کشورهای استثمارگر با شعارهایی به ظاهر موجه و حقوق بشرانه، دایة‌ مهربان‌تر از مادر برای مردم و خصوصا جوانان ما شده‌اند.
هدف اصلی نگارنده در این کتاب شفاف‌سازی کارهای رضاشاه در ایران پس از حکومت سراسر سیاه قاجار، به صورت کاملا شفاف و واقعی است. از طرفی نگارنده سعی دارد نگاهی مستند به رفتارهای دیکتاتور موابانه و خشن رضاشاه در اداره کردن کشور داشته باشد و در این بین یادی نیز از افرادی گردد که در تاریخ کمتر به آنها اشاره شده و به دست وی در این دوران به قتل رسیده‌اند.
بله، به هیچ وجه نمی‌توان منکر اقداماتی که رضاشاه در کشور انجام داد شد ولی سئوال اینجاست که این اقدامات به چه قیمتی صورت گرفت؟!
ما تمام سعی خود را کرده‌ایم که پس از مطالعة کتاب، خواننده کلاه خود را قاضی کرده و شخصا به این سئوال پاسخ بدهد.

کتاب سرنوشت جنازه رضاشاه