آبی زیست شناسی ۳ کنکور تجربی(پایه دوازدهم)

Biology
کد محصول : 139888
شابک : 978-6000025663
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 2 مهر

معرفی آبی زیست شناسی ۳ کنکور تجربی(پایه دوازدهم) اثر هیات مولفان کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)

کتاب زیست شناسی دوازدهم سری آبی از انتشارات قلم چی یکی از قدیمی ترین کتاب های آمادگی کنکور می باشد که شامل درسنامه ها، تست ها و همچنین پاسخنامه تشریحی است. با توجه به قدمت بالای کتاب حاضر، نام کتاب آبی قلم چی تداعی کننده تست های کنکور های گذشته و آزمون های آزمایشی قلم چی برای مخاطبان می باشد. در فهرست کتاب، موارد بسیاری از جمله صفحات فصل ها، تعداد صفحات درسنامه ها و… قرار داده شده است که می تواند اطلاعات مناسبی به دانش آموزان ارائه دهد.

با وجود سطح مناسب تست ها، بهتر بود درسنامه ها کمی عمیق تر و همراه با نکات کنکوری تألیف میشد تا کتاب آبی زیست 3 از همه لحاظ پاسخگوی نیازهای داوطلبان باشد. در ادامه به بررسی کتاب زیست شناسی دوازدهم آبی قلم چی اثر هیئت مولفان کانون فرهنگی آموزش می پردازیم.

در کتاب زیست 12 ام قلم چی حاشیه ها و فاصله جملات از یکدیگر مناسب می باشند. همچنین به اندازه کافی برای درج جملات فضا داده شده تا از فشردگی و آشفتگی جملات جلوگیری شود. جنس کاغذ کتاب سفید، مقاوم و مناسب می باشد. سایز و اندازه نوشته ها برای مطالعه درسنامه ها مناسب می باشد و کیفیت چاپ شکل ها، عکس ها و نمودارها تقریبا مطلوب می باشد. با این وجود، تمام عکس ها از کتاب درسی انتخاب شده است، بهتر بود برای افزایش تنوع از عکس های متفاوت تری استفاده میشد. تنوع رنگ های بکار رفته در شکل ها و زمینه کتاب حاضر نیز مناسب است.

کتاب زیست شناسی 3 آبی قلم چی متشکل از درسنامه ها، تست های متعدد با تنوع بالا و همچنین پاسخنامه های تشریحی بسیار مناسب می باشد. این کتاب 472 صفحه ای شامل 1,700 تست می باشد. نقطه قوت کتاب حاضر را پرسش نامه های آن تشکیل می دهد که از تست های فراوان و با کیفیت تشکیل شده است. همچنین نباید از پاسخنامه تشریحی کتاب، که در آن تست ها به خوبی تجزیه و تحلیل شده است به سادگی گذشت.

با توجه به درسنامه های نه چندان کامل، استفاده از کتاب حاضر می تواند پس از مطالعه کتاب درسی و همچنین در دوران مرور و جمع بندی برای دانش آموزان مفید واقع شود. قبل از خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی دوازدهم آبی قلم چی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

آبی زیست شناسی ۳ کنکور تجربی(پایه دوازدهم)