کتاب فقط امام رضا بخواند

Faghat emam reza bekhanad
کد کتاب : 140944
شابک : 978-6226837293
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب فقط امام رضا بخواند اثر میثم موسویان

مرد مسافر در عقب ماشین را باز کرد و به زنش گفت سوار شو. زن آرام آرام نزدیک ماشین شد و سوار شد مرد در جلوی ماشین را باز کرد و نشست روی صندلی و پسر نوجوان هفده هجده ساله ای را که از دور می دوید و داد می زد آقا بیا جای خالی برات پیدا کردم را ندید راننده ماشین را توی دنده گذاشت و پایش را روی گاز فشار داد. تاکسی با سرعت می رفت و راننده به سمت جایی که فقط نوجوان آدرسش را بلد بود گاز می داد.
یادداشت نویسنده
آن روزی که این اتفاق افتاده، چهل و چند سال گذشته بابا میگوید توی قصه ات این را هم بنویس که آن سفر خیلی خوش گذشت اما تا سال ها دیگر توفیق زیارت مشهد را پیدا نکردیم.

کتاب فقط امام رضا بخواند

میثم موسویان
سید میثم (مهرداد) موسویان جز نویسندگان پرکار چند سال اخیر به شمار می‌رود که بیشتر نوشته‌هایش در ژانر انقلاب و دفاع مقدس نوشته شده و البته در ژانرهای دیگر هم دست به قلم شده و آثاری تولید کرده است. نثر زیبا و همراه با طنز موسویان با لحنی صمیمی و پرداخت هنرمندانه به زوایای داستان هر خواننده‌ای را وا می‌دارد تا آخرین صفحات آثارش را مطالعه کند.سید میثم موسویان از علم روانشناسی و تعلیمات دینی خود در محتوای آثارش استفاده می‌کند و با هنرمندی تمام در لایه‌های پنهان آثارش ...