کتاب مباحث نظری علم داده و یادگیری ماشین در پایتون

Python
کد کتاب : 141169
شابک : 978-6222188580
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب مباحث نظری علم داده و یادگیری ماشین در پایتون اثر آتیلا قشقایی

مباحث نظری علم داده و یادگیری ماشین در پایتون- با پیاده سازی کامل در محیط پایتون:
مخاطبان این کتاب دانشجویان پایتون و علاقه‌مندان علم داده می‌باشند که به زبان پایتون آشنا بوده و همچنین با کتابخانه‌های مورد نیاز آنالیز داده و یادگیری ماشین در پایتون مانند Pandas ، Numpy ، Matplotlib ، Sklearn آشنایی حداقلی را داشته باشند و در این مرحله لازم است فضاهای خالی علمی میان این ابزارها تا نقطه انجام یک پروژه واقعی را پر کنند همان بخش‌هایی که در هیچ کلاس استاندارد علم داده به آنها پرداخته نخواهد شد.
این کتاب تمام مفاهیم مهم و کاربردی علم آمار برای علم داده همراه با نحوه پیاده‌سازی آنها در زبان پایتون را به شما عرضه می‌دارد و شما را قادر می‌سازد درکی درست از مفاهیم و اصطلاحات علم آمار برای علم داده به‌دست آورید. همچنین نگاهی کاربردی به انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین دارد و آنها را از بعد حل مسئله مورد بررسی و طبقه‌بندی قرار می‌دهد.
این کتاب برعکس اکثر کتاب‌های این حوزه که چند سکویی می‌باشند و هر قسمت از یک مسئله را با یک نرم افزار یا زبانی خاص بیان می‌کنند، تک سکویی بوده و فقط از پایتون برای پیاده‌سازی تمامی این مفاهیم استفاده می‌نماید که البته این را بزرگترین نقطه قوت این کتاب می‌دانم. در نهایت این کتاب را باید به عنوان یک مرجع نگاه کرد نه صرفا یک کتاب آموزشی و اکیدا توصیه می‌شود اگر به این علوم علاقه‌مند هستید، آن را کنار دست خود داشته باشید.

کتاب مباحث نظری علم داده و یادگیری ماشین در پایتون

آتیلا قشقایی
آتیلا قشقایی ، متولد 1358، دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات و مکاترونیک ، متخصص طراحی ماشین آلات و همچنین متخصص در رشته برق و الکترونیک گرایش کنترل میباشد وی همچنین برنامه نویس حرفه ای زبان پایتون و لب ویو بوده و به زبانهای خانواده C تسلط کامل دارد.