زیست شناسی دهم

Zist Shenasi Dahom
کد محصول : 141258
شابک : 978-6226773331
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1403
زودترین زمان ارسال : 1 مهر

ویژگی های مورد نیاز در فایل اکسل موجود است

معرفی زیست شناسی دهم اثر علی محمد عمارلو

خط فکری زیست‌شناسی دهم نشر دریافت برای روزهایی است که به تمام مطالب کتاب درسی زیست دهم مسلط شده‌اید و تصمیم گرفته‌اید خودتان را با مجموعه‌ای از تست‌های استاندارد ارزیابی کنید. همچنین برای روزهایی که قرار است تندتند و البته در یک زمان‌بندی مشخص به شبیه‌ترین سوال‌های کنکوری پاسخ دهید. ناشر کتاب خط فکری زیست‌شناسی دهم نشر دریافت است. این کتاب در 262 صفحه، نوبت چاپ دوم و در سال 1402 منتشر شده است. مولفان کتاب خط فکری زیست علی‌محمد عمارلو و میعاد مختاری با همکاری مهران فتحی هستند.
کتاب خط فکری زیست‌شناسی پایه دهم دارای هفت فصل است. هر فصل شامل 3 تا 4 گفتار می‌شود. مجموعه سوالات تستی این کتاب کمتر از 1000 تست و دقیقا 978 سوال است. تست‌هایی که هم جنبه یادگیری دارند و هم چالشی. تمام سوالات کتاب خط فکری زیست در پاسخ‌نامه تشریحی بررسی شده‌اند.

زیست شناسی دهم

علی محمد عمارلو
دکتر علی محمد عمارلو متولد سال ۱۳۵۰ در نیشابور است. دوران راهنمایی در مدرسه محمدعلی کاظمی تحصیل کرد و دوران دبیرستان را در مدرسه علامه طباطبایی (خیام کنونی) گذراند. در کنکور سراسری سال ۱۳۷۲ حائز رتبه ۱۴ شد و موفق به قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران شد و تحصیل کرد. در سال ۱۳۸۰ از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شد و پس از پایان طرح وارد حرفه تدریس شدم. در طول مدت تدریس موفق به تالیف چندین جلد کتب آموزشی شدم. اولین کتاب آموزشی بنده، کتاب خانه زیست شناسی بود و آخرین کتاب، کتابهای ۳ جلدی نشر دریافت پ...