کتاب ساکن سرزمین اخلاق (سه جلدی)

Living Ethics: An Introduction with Readings
کد کتاب : 141847
مترجم :

شابک : 978-9640022559
قطع : رقعی
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور
تعداد جلد : 3

معرفی کتاب ساکن سرزمین اخلاق (سه جلدی) اثر راس شیفر لندو

کتاب «ساکن سرزمین اخلاق» با زیرعنوان «نظریه های اخلاقی» نوشته راس شیفر-لندو منبع جامعی است که برای تدریس دوره‌های اخلاق و مسائل اخلاقی معاصر طراحی شده است و در فارسی در سه جلد به ترجمۀ مترجمان مختلف، منتشر شده است. کتاب به دو بخش اصلی تقسیم شده است. بخش اول بر استدلال اخلاقی تمرکز دارد که مبانی نظریه اخلاقی فراهم می‌کند. بخش دوم به مسائل اخلاقی معاصر می‌پردازد و مفاهیم نظری را در مسائل دنیای واقعی به کار می‌گیرد. این ساختار به دانش جویان اجازه می‌دهد که ابتدا اصول اخلاق را درک کنند و سپس ببینند که چگونه این اصول در زمینه‌های مختلف اعمال می‌شوند.
بخش اول؛ نظریه‌های اخلاقی: بخش اول کتاب دانش‌آموزان و دانشجویان را با مبانی نظریه‌های اخلاقی آشنا می‌کند. این بخش نظریه‌های اخلاقی کلیدی، از جمله فایده‌گرایی، دیونتولوژی، اخلاق فضیلت، و نظریه قرارداد اجتماعی را پوشش می‌دهد. نویسنده این نظریه‌ها را به شیوه‌ای واضح و قابل‌فهم توضیح می‌دهد و ایده‌های پیچیده را برای دانش جویان تازه کار قابل درک می‌کند. به دلیل همین سبک روان نوشتار، کتاب می‌تواند مورد استفادۀ مخاطبین عمومی نیز قرار گیرد.
بخش دوم؛ مسائل اخلاقی معاصر: بخش دوم کتاب به بررسی طیفی از مسائل اخلاقی معاصر می‌پردازد. این موضوعات شامل سقط جنین، اتانازی، حقوق حیوانات، اخلاق زیست محیطی و عدالت اجتماعی است. در ترجمۀ فارسی، جلد اول مربوط به نظریه‌های اخلاقی و مجلدات دوم و سوم مربوط به مسائل اخلاقی معاصر است.
قابل ذکر است که این کتاب شامل مجموعه‌ای جامع و متعادل از خوانش‌ها از منابع کلاسیک و معاصر است. این تنوع دیدگاه‌ها تضمین می‌کند که دانش‌جویان و دانش‌آموزان در معرض طیف وسیعی از دیدگاه‌ها قرار ‌گیرند و درک عمیق‌تری از مسائل اخلاقی مورد بحث به چنگ آورند. در پایان، این کتاب یک منبع ایده‌آل برای دروس مقدماتی اخلاق در نظر گرفته می‌شود که هم مبانی نظری و هم کاربردهای عملی اخلاق را برای خوانندگان روشن و آشکار می‌گرداند.

کتاب ساکن سرزمین اخلاق (سه جلدی)

راس شیفر لندو
راس شافر لندو (متولد 1963) فیلسوف آمریکایی و استاد فلسفه در دانشگاه ویسکانسین، مدیسون است.شفرلندو فارغ التحصیل دانشگاه براون است و کار دکترای خود را در دانشگاه آریزونا زیر نظر جوئل فاینبرگ به پایان رساند. او از سال 2002 در دانشگاه ویسکانسین، مدیسون، فلسفه تدریس می‌کند و در آنجا رئیس این بخش شد. از سال 1992 تا 2002 شفر لاندو در دانشگاه کانزاس تدریس می کرد.او بنیانگذار و سردبیر مجله مطالعات آکسفورد در فرااخلاق است. شفر پس از یک دوره کوتاه در دانشگاه کارولینای شمالی، چپل هیل، به UW بازگشت، ...