کتاب 151 ایده ی سریع برای افزایش فروش

151 Quick Ideas to Increase Sales
کد کتاب : 143208
مترجم :
شابک : 978-6006524474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 151 ایده ی سریع برای افزایش فروش اثر لیندا اسپارکس

لیندا اسپارکس در کتاب 151 ایده‌ی سریع برای افزایش فروش، روش‌های کاربردی و مفیدی برای بازاریابی به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید برای بهبود فوق‌العاده عملکرد خود در فروش از آن‌ها استفاده کنید.
سرعت پیشرفت تکنولوژی و جهانی شدن آن در ایران و دنیا، اکنون آن‌چنان با سرعت شده است که بعضی مشاغل و صنایع، هر روز در ورطه‌ی نابودی بیشتر قرار می‌گیرند و در عوض به‌ تدریج بعضی صنایع و مهارت‌های تازه پا به عرصه‌ی وجود می‌گذارند و خواهان بسیاری پیدا می‌کنند، در حالی‌ که قبلا حتی نامی هم از آن‌ها نبود.
از سوی دیگر تکنولوژی تفکر و روان‌شناسی موفقیت فردی نیز روز به روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان با افکار کهنه در دنیای اینترنتی و مجازی‌ گونه‌ی اکنون به موفقیت کاری یا مالی یا خانوادگی دست‌ یافت.
زندگی موفق و داشتن کسب‌وکاری موفق و پول‌ساز، حق همه و در توان همه است؛ و این نمی‌شود مگر با آموزش‌های کاربردی و کتاب‌های درست و نه صرفا وعده‌ و وعید و صحبت از قانون جذب و رویابافی و...! بدون اینکه در عمل حرکتی صورت بگیرد.
لیندا اسپارکس (Linda Sparks) در کتاب 151 ایده سریع برای افزایش فروش (151quick ideas to increase sales) قصد دارد با روشی علمی و کاربردی، این موارد را آموزش بدهد تا بتواند جلوی سوء استفاده برخی افراد فریبکار که با عناوین فریبنده و با ارائه اسناد و مدارک پوچ و توخالی و با وعده‌های درآمد آن‌چنانی با گرفتن مبالغ سنگین اقدام به تشکیل و اجرای برخی کلاس‌ها و دوره‌های موفقیت یا کسب درآمد و نظایر آن‌ها به‌ صورت حضوری یا اینترنتی می‌کنند را بگیرد.
متأسفانه برخی از این افراد آن‌چنان این فضا را مسموم کرده‌اند که کار برای افراد درست‌کار و اساتید واقعی، مجرب و تحصیل‌ کرده نیز دشوار شده است.
هر ایده‌ی جزئی در این کتاب، برای این انتخاب شده است تا به طور مستقیم یا غیرمستقیم کمک کند، شما مشتری را جذب و حفظ کنید، رابطه ایجاد کنید، و یک کسب‌وکار موفق بسازید. سعی نکنید تا کل 151 ایده را در یک مرحله به اجرا درآورید، چون بعضی از آن‌ها برای آن زمان مناسب نخواهند بود. تمامی 151 ایده‌ی سریع را بخوانید و تنها آن‌هایی را انتخاب کنید که در حال حاضر می‌توانند برای شما تفاوت ایجاد کنند. نگران نباشید، بعدا به عقب برمی‌گردید و به طور دوره‌ای ایده‌های دیگر را مرور می‌کنید.

کتاب 151 ایده ی سریع برای افزایش فروش

قسمت هایی از کتاب 151 ایده ی سریع برای افزایش فروش (لذت متن)
جامعه می‌تواند یک نیروی توانمند برای فروش باشد. جامعه هم بزرگ هست، هم متنوع و نیز یک ماشین مصرف‌ کننده‌ی تولیدات و خدمات است. ساختن جامعه از دسته‌ی نفوذی خود مهم است، چون این اجازه را به شما می‌دهد تا توجه همه‌ی مردمی را که اکنون به طور مناسبی با دیگر گروه‌های شما جور نیستند، به خود جلب سازد. جامعه مردمی را جذب می‌کند که فعلا تامین‌ کننده، کارمند، یا مشتری شما نیستند. در حقیقت آن‌ها هنوز لیست مخاطبین شما را هم نساخته‌اند. تعاملی معنی‌دار با اجتماع، می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در فروش شما داشته باشد. مفروض بر اینکه، برخی از این‌ها بستگی به آنچه که می‌فروشید دارد. اگر محصولات صنعتی خاص را به فروش می‌رسانید، اقبال شما به بلندی آنچه که اگر درس‌های کاراته را می‌فروختید، نمی‌تواند باشد. کمک کنید تا شرکت شما یک شهروند اجتماعی خوب باشد. در عین‌ حال، آماده باشید تا افراد جامعه را در مورد کارتان آگاه سازید، و از درخواست کمک از آن‌ها نهراسید. حرف آخر: بسیاری از جوامع سخنی با عنوان «ما خود مراقب ذهن‌مان هستیم» دارند. آن‌ها می‌توانند خیلی بیش‌تر به شما کمک کنند، زمانی که شما را بشناسند.