دروس طلایی دهم ریاضی

Doroos-e Talae
کد محصول : 143836
شابک : 978-6004502405
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 901
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی دروس طلایی دهم ریاضی اثر گروه مولفان انتشارات کاگو

تاب دروس طلایی دهم ریاضی کاگو یک کتاب از مجموعه کتاب های حل المسائل کتاب درسی موجود در بازار است. در کتاب علاوه بر پاسخ تمرین ها و مسائل های کتاب درسی ، بخش های دیگری نیز وجود دارد که باعث شده این کتاب به یک مجموعه نسبتا جامع برای دانش آموزان تبدیل شود. کتاب در ۹۰۱ صفحه توسط تیم تالیف انتشارات کاگو تالیف شده است.
طرح روی جلد یک مکعب با طراحی خاص را نشان میدهد که ظاهرا به صورت غیر مستقیم به هندسه که یکی از دروس اصلی رشته ریاضی است اشاره دارد. در بخش فهرست ، نویسندگان کتاب اطلاعات جامعی از هر بخش کتاب قرار داده اند. همچنین اطلاعات خوبی از کتاب نیز در این بخش قرار داده شده است که میتواند به دانش آموزان کمک خوبی انجام دهد.برای قالب داخلی کتاب رنگ آبی استفاده شده است. فونت کتاب خوب است و اندازه مناسبی دارد همچنین کاغذ مورد استفاده در کتاب نیز کیفیت قابل قبولی دارد.

درسنامه
این بخش که در کتاب دروس طلایی دهم ریاضی کاگو مفاهیم آموزشی نام دارد به بررسی مفاهیم مطرح شده در کتاب درسی درمورد فصل مورد بررسی میپردازد. در این بخش سعی شده است مطالب به صورت خلاصه بیان شود و فقط در سطحی که دانش آموزان را با مفاهیم اولیه آشنا کند و نه بیشتر و نهایتا با بیان یک سوال آموزشی کاربرد های اولیه مطالب توضیح داده شده را به دانش آموزان دهد.

پاسخ تمرین ها و فعالیت های متن کتاب
این بخش که تشکیل دهنده بخش اعظم کتاب و موضوع اصلی مورد بررسی کتاب است به بررسی پاسخ های تمرینات ، فعالیت ها و هرگونه سوال مطرح شده در متن درس میپردازد. در این بخش برای تمامی دروس تمامی مسائل با دقت بالا مورد بررسی قرار گرفته است تا دانش آموزان در صورت داشتن هرگونه مشکلی در رابطه با مطالب مطرح شده در کتاب درسی با مراجعه به این بخش کتاب بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

نمونه سوالات و تمرینات
این بخش یکی دیگر از نکات مثبت موجود در کتاب است. یکی از زیر مجموعه های این بخش، ارزشیابی مستمر است. در انتهای هر فصل یا هر درس کتاب این بخش قرار گرفته است. که با مطرح کردن سوالاتی از مطالب مطرح شده سطح علمی دانش آموزان را می سنجد.بخش دیگر موجود دراین مجموعه، نمونه سوالات امتحانی دی و خرداد ماه است که دانش آموزان میتوانند برای آماده شدن برای امتحانات خود از آنها استفاده کنند.

بخش های دیگر
از بخش های قابل ذکر دیگر موجود در کتاب میتوان به بدفهمی های رایج و بیشتر بدانید و راهکارهای زندگی اشاره کرد. بدفهمی های رایج به بررسی اشتباهات رایجی که دانش آموزان در درس ریاضی و فیزیک پیش بیاید میپردازد و برای حل این مشکلات مطالبی را بیان کرده است.
بخش بیشتر بدانید نیز به بیان مطالبی فراتر از کتاب درسی میپردازد که در صورت علاقه مند بودن دانش آموزان میتواند برای آنها جالب و جذاب باشد.
بخش آخر نیز راهکارهای زندگی نام دارد که نکات مشاوره ای بیان میکند که ممکن است برای دانش آموزان مفید باشد.

دروس طلایی دهم ریاضی