ریاضی دهم تست

Math
کد محصول : 144155
شابک : 978-6004121200
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 462
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی ریاضی دهم تست اثر کوروش اسلامی

ساختار کتاب این گونه است که بعد از درسنامه هر درس تست های آن قرار گرفته اند. در انتهای فصل یک آزمون جمع بندی از کل فصل و پس از آن پاسخنامه تشریحی فصل قرار گرفته است. پاسخنامه کلیدی کل کتاب و سوالات کنکور سراسری 98 هم در انتهای کتاب آمده است. در مقدمه مولفین درباره هر یک از فصول اطلاعاتی آمده از جمله کاربرد آنها و ادامه آنها در سال های بعدی و اهمیت آنها در کنکور.

درسنامه های کتاب ریاضی 10 ام خیلی سبز ظاهری آراسته دارند و قرار گرفتن تست ها در کادر باعث شکل گیری یک نظم نسبی در آنها شده است. البته فرمول ها و روابط هم می توانستند در کادر مشخصی باشند تا در هنگام مرور، کار را برای خواننده راحت کنند. فونت و سایز آنها مناسب است و کتاب جز در بخش پاسخنامه شلوغ نیست. البته وجود خط جداکننده بین سوالات در پاسخنامه هم از شلوغی آن کمی کاسته است. از دو رنگ مشکی و بنفش (رنگ مکمل) در کتاب استفاده شده است. طرح روی جلد کتاب با اشاره به مفهوم قدر مطلق طرح ریزی شده است ولی خیلی ساده و نه چندان جذاب است.

کتاب ریاضی دهم خیلی سبز از سری کتاب های تست این انتشارات جز بهترین ها در زمینه خود است. درسنامه های مناسب آن که از مثال های تشریحی و اثبات مسائل بی بهره نیستند کمک کننده به حل تست های آن خواهند بود. تست های آن دارای سطح متوسط و ساده هستند و برای دانش آموزان ضعیف و متوسط می تواند انتخاب خوبی باشد.

دانش آموزان سال دهم رشته های ریاضی و تجربی باید در طول سال تحصیلی از کتاب استفاده کنند چرا که تعداد تست های آن در زمان کوتاهی قابل حل نیستند. در بررسی اولیه کتاب می توان به کم غلط بودن و ویراستاری خوب آن پی برد. قبل از خرید اینترنتی کتاب تست ریاضی 10 ام خیلی سبز ادامه مطلب را بخوانید.

ریاضی دهم تست