کتاب خلاصه پنج کتاب درباره زندگی سالم

Healthy life
کد کتاب : 144902
شابک : 978-6003558458
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی خلاصه پنج کتاب درباره زندگی سالم اثر شیدا علی پور

کتاب خلاصه‌ی پنج کتاب درباره‌ی زندگی سالم” که اختصاصا برای علاقه‌مندان به بهبود کیفیت زندگی گردآوری شده است، شامل خلاصه‌ای از پنج کتاب برجسته در حوزه‌ی سلامت، تغذیه، ترک عادات ناپسند، روان‌شناسی روابط و مدیتیشن است. هریک از این کتاب‌ها به نوبه‌ی خود به بررسی عمیق و علمی موضوعاتی می‌پردازد که می‌تواند زندگی شما را متحول کند.
آنچه با مطالعه‌ی کتاب حاضر خواهید آموخت:
مدیریت تغذیه و سلامت خانواده: با مطالعه‌ی کتاب «بی‌حساب‌وکتاب غذاخوردن» اثر برایان وانسینک، با عواملی که بر میزان و نوع خورد و خوراکتان تأثیر می‌گذارند آشنا خواهید شد و راهکارهایی برای کنترل آن‌ها به دست خواهید آورد.
ترک سیگار به روش ساده: از کتاب «ساده‌ترین راه برای ترک سیگار» نوشته‌ی آلن کار، یاد می‌گیرید که چگونه با تغییر زاویه‌ی دید و حذف دلایل پشت پرده‌ی سیگار کشیدن، به‌سادگی این عادت مضر را ترک کنید.
تقویت روابط عاشقانه: کتاب «دریافت عشق دلخواهتان» از هارویل هندریکس، شما را با روش‌های علمی برای تقویت و حفظ روابط عاشقانه و نجات آن‌ها از فروپاشی آشنا می‌کند.
بهبود ذهن‌آگاهی و مدیتیشن: با مطالعه‌ی کتاب «نگاهی علمی به ذهن‌آگاهی» نوشته‌ی دنیل گلمن و ریچارد دیویدسون، ارزش واقعی مدیتیشن و تأثیرات مثبت آن بر ذهن و رفتار را از منظر علمی خواهید شناخت.

کتاب خلاصه پنج کتاب درباره زندگی سالم

دسته بندی های خلاصه پنج کتاب درباره زندگی سالم