اعراب و تحلیل صرفی عربی کنکور مینی میکرو طلایی

Erab Va Tahlil-e Sarfi
کد محصول : 145175
شابک : 978-6220304500
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 203
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 22 مهر

معرفی اعراب و تحلیل صرفی عربی کنکور مینی میکرو طلایی اثر رحمان جعفر بیگی

هدف از تألیف کتاب اعراب و تحلیل صرفی عربی کنکور + ضبط حرکات سری مینی میکرو طلایی از انتشارات گاج همانطور که از نامش پیداست آموزش تحلیل صرفی است و بخش اندکی از کتاب به ضبط حرکات اختصاص پیدا کرده است.

چیدمان کتاب به این صورت است که ابتدا درسنامه تحلیل صرفی اسم، فعل، اعراب و پس از آن اعراب و تحلیل صرفی کلمات مهم سه پایه آورده شده است. در فصل سوم آزمون ها تألیف شده اند و فصل آخر نیز به ضبط حرکات اختصاص دارد. این کتاب با لحنی رسمی موارد مربوط به رشته علوم انسانی را هم توضیح داده است تا تبدیل به کتاب مشترک میان سه رشته شود.

در ادامه به بررسی کتاب اعراب و تحلیل صرفی مینی میکرو طلایی گاج اثر رحمان جعفربیگی می پردازیم.

کتاب اعراب و تحلیل صرفی عربی مینی میکرو طلایی حجیم نیست و دانش آموزان می توانند امید به مطالعه این کتاب را در بازه زمانی نه چندان زیاد در ایام جمع بندی داشته باشند. رنگ بندی ها و فونت ها مثل جنس کاغذ مناسب است و ایراد خاصی از نظر ظاهری در کتاب نمی توان دید.

روی هم رفته اگر دانش آموزی در سطح متوسط یا ضعیف باشد و بخواهد به صورت جداگانه در تحلیل صرفی و ضبط حرکات تسلط پیدا کند، می تواند از این منبع استفاده کند.حجم کتاب به نسبت محتوای آن مناسب است. این کتاب دارای حجم 160 صفحه و 285 تست می باشد و بهترین زمان استفاده از این کتاب بعد از عید و در دوران جمع بندی است.

اعراب و تحلیل صرفی عربی کنکور مینی میکرو طلایی

رحمان جعفر بیگی
رحمان جعفر بیگی ، مدرس عربی کنکور با سابقه تدریس در شهرهای: تهران، کرج، اهواز، شیراز، اصفهان، تبریز، قزوین، گرگان، زنجان و … و سابقه تدریس در مراکز آموزشی بزرگ: هدف، بعثت، بهارستان، برهان، ماهان و …است.