آمار و احتمال یازدهم ریاضی میکرو

Probability and statistics
کد محصول : 145883
شابک : 978-6220308317
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 22 مهر

معرفی آمار و احتمال یازدهم ریاضی میکرو اثر علی منصف شکری

کتاب آمار و احتمال کنکور میکرو گاج برای آمادگی دانش آموزان در آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری است و برای امتحانات تشریحی منبع مناسبی به نظر نمی رسد. برای دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی با سطح درسی متوسط و بالاتر بسیار کتاب مفید و کاملی است. پوشش تمامی مطالب کتاب آمار و احتمال و مباحث مرتبط با آن که در کتاب ریاضی دهم آمده است از خصوصیت های خوب این کتاب است. ترتیب و توالی مطالب کاملا صحیح و لحن کتاب نیز رسمی است.



آموزش (درسنامه)
درسنامه های کتاب آمار و احتمال کنکور میکرو گاج کاملا منطبق بر تست های کتاب هستند. برخی از تمارین یا مطالب داخل کتاب درسی را پوشش نمی دهند که این مطلب موجب می شود تستهای جدید و غیر تکراری احتمالی در کنکور نادیده گرفته شود. نوع تست ها و نگارش درسنامه کاملا در جهت تست های کنکور سراسری است و ذهن مخاطب را به دنیای کنکور خیلی نزدیک می کند. درسنامه ها اکثر مطالب را پوشش داده اند و ساده و روان هستند.

خلاصه و مفید بودن درسنامه ها باعث شده که حجم آنها کم باشد و رغبت دانش آموزان برای مطالعه را افزایش می دهد. اما درسنامه به دلیل مختصر بودن برای دانش آموزان ضعیف نوشته نشده است و ممکن است آنها را دچار مشکل کند. برای مثال تستها و مثال های درسنامه ها کم هستند. از طرف دیگر برای دانش آموزان قوی مطلب زیادی برای گفتن ندارد.

اگر معلم ندارید و برای اولین بار مباحث کتاب را مطالعه می کنید، درسنامه ها پاسخگوی نیاز شما نیست. اگر هم به کلاسهای متنوع رفته اید کتاب مطلب جدید و خاصی برایتان ندارد. کتاب آمار و احتمال کنکور میکرو گاج طیف وسیع دانش آموزان متوسط را در بر می گیرد و یکی از بهترین و مناسب ترین کتاب ها در نوع خود برای آنهاست. روند آموزشی درسنامه کاملا درست و عالی است. تستها و مثالهای قابل فهم و ساده ای دارد.

پیشنهاد می شود حتی اگر درس را بلدید ابتدا درسنامه مربوط را بخوانید، سپس به حل تست ها بپردازید و پس از حل کردن حتما پاسخ آنها را مطالعه کنید. درسنامه های روان و مختصر، این کتاب را به یک منبع بسیار عالی تبدیل کرده است.

آمار و احتمال یازدهم ریاضی میکرو