کتاب اصول پایه طراحی گرافیک

The Fundamentals of Graphic Design
کد کتاب : 23519
مترجم :
شابک : 978-6001521041
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول پایه طراحی گرافیک اثر گوین امبروز

«اصول پایه طراحی گرافیک» نوشته گوین امبروز جنبه های اصلی طراحی را شامل می شود. جنبه هایی چون تایپوگرافی ، سبک هنری ، تولید و مونتاژ ، طراحی محیطی و تبلیغاتی. این پژوهش حاضر همچنین به بررسی مفاهیم گسترده تری از طراحی گرافیک ، از جمله مسئولیت اجتماعی ، نقش آن در هنر و جامعه بررسی می کند.

این کتاب طراحی گرافیک را در زمینه اجتماعی-تاریخی خود قرار داده و درباره تأثیرات و توسعه آن بحث می کند. این یک راهنمای ایده آل برای هر کسی است که در دنیای طراحی گرافیک شروع و یا نقشی را دنبال می کند.
گاوین آمبروز یک طراح گرافیک است که در بخش های هنری ، گالری ها ، ناشران و آژانس های تبلیغاتی به فعالیت مشغول است. او چندین کتاب در زمینه طراحی گرافیک ، برند تجاری و بسته بندی نوشته و طراحی کرده است.
این کتاب یک نقطه شروع عالی برای هر کسی است که طراحی گرافیک را مطالعه می کند.
ین کتاب نقش های مختلف و مشاغل مختلف در صنعت طراحی را شامل می شود.
در این کتاب سوالاتی به شرح زیر به بحث گذاشته می شود:
طراحی گرافیک چیست ؟؛ طراح گرافیک کیست ؟؛ ساختارهای گروهی و روش های کار طراحی گرافیک امروز چگونه پیش می روند؟

یا کلماتی کلیدی چون: هنر یا کاردستی ؟؛ صنعتی سازی؛ فن آوری؛ تایپوگرافی؛ مصرف گرایی؛ هویت و مارک تجاری مسئولیت اجتماعی؛ مدرنیسم و پست مدرنیسم؛ نشانه شناسی ؛ منابع الهام؛ طراحی به عنوان حل مسئله ؛ تفکر خلاقانه؛ لایه های معنی؛ توسعه و آزمایش؛ جهت هنری؛ تعریف می شوند.

کتاب اصول پایه طراحی گرافیک

گوین امبروز
گوین امبروز (متولد: 6 فوریه 1973) نویسنده، مربی و طراح گرافیک است که مشتری هایش شامل بخش هنر، گالری ها، ناشران و آژانس های تبلیغاتی است. وی تاکنون کتابهای بی شماری را در زمینه طراحی گرافیک، برند تجاری و بسته بندی نگاشته و طراحی کرده است. وی در حال حاضر Graphic Design BA را در دانشگاه برایتون تدریس می کند.
دسته بندی های کتاب اصول پایه طراحی گرافیک