کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان

Parents' treatment of children and adolescents
راهنمای جامع پدران و مادران ، تا با دانش و اگاهی کامل از پیدایش مشکلات رفتاری و روانی کودک و نوجوانشان پیگیری نمایند.
کد کتاب : 26544
شابک : 978-9640011416
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 569
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان اثر جواد فیض

کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان راهنمایی است جامع برای پدران و مادران تا با دانش و آگاهی کامل از پیدایش مشکلات رفتاری و روانی کودک و نوجوان شان پیشگیری نمایند. این کتاب بهترین مشاور رفتاری برای کودکان و نوجوانان است.
بخش اول این کتاب به عوامل موثر بر رشد کودکان، بخش دوم به اختلالات رفتاری و روانی کودکان و نوجوانان که نتیجۀ آخرین تحقیقات روان شناسان و متخصصین کودکان در این زمینه است، به زبان ساده و دور از اصطلاحات پزشکی پرداخته شده است. در این کتاب سعی شده است وظایف پدر و مادر که باید الگویی برای فرزند خود باشند و ضرورت احترام متقابل، همفکری و همخوئی بین آن ها بیان شود و به اثرات خشونت و بدآموزی هایی که کودکان و نوجوانان از برنامه های تلویزیون و فیلم های ویدئویی به دست می آورند، اشاره گردد و بالأخره لزوم انضباط و تربیت کودکان برشمرده و به پرسش های والدین در هر فصل پاسخ داده شود.
در فصل بیست ودوم کتاب نیز در مورد دوران نوجوانی و جوانی که دوران بسیار حساس و آسیب پذیری است، نوشته شده تا بدانند که مسائل و مشکلات این دوران چیست و چطور باید با نوجوانان خود رفتار کنند تا آن ها این دوران پرمخاطره را سپری کنند و به دوران شکوفایی بلوغ برسند.

کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان

دسته بندی های کتاب رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان