کتاب ارز دیجیتال (کتاب راهنمای تجارت)

Cryptocurrency - A Trader's Handbook
راهنمای جامع چگونگی داد و ستد با بیت کوین و آلت کوین ها
کد کتاب : 31712
مترجم :

شابک : 978-6226840224
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 335
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی ارز دیجیتال (کتاب راهنمای تجارت) اثر مجموعه ی نویسندگان

"ارز دیجیتال (کتاب راهنمای تجارت)" اثری است مشترک از "ماروین نیوفیند" و "مارچین کاسپرچیک" که در آن "راهنمای جامع چگونگی داد و ستد با بیت کوین و آلت کوین ها" را در اختیار خوانندگان قرار می دهند. در سال 2017 نشان داده شد که رمزارزها می توانند جامعه را به دو گروه تقسیم کنند - گروهی که به این فناوری اعتقاد دارد و دیگری که آن را حباب می نامد. کدام طرف درست است؟ آیا شاخص هایی وجود دارد که بتواند صحت یکی یا دیگری را اثبات کند؟
رمزارزها بزرگ ترین رویداد در توزیع مجدد ثروت در تاریخ هستند که تازه در حال جلب توجه هستند. مردم هنوز سردرگم هستند که بلاکچین چیست و تعداد کمی از افراد، توانایی بالقوه ی آن را درک می کنند. آیا اکنون زمان مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رمزارزها نیست؟
این کتاب به دو قسمت تقسیم شده است. قسمت اول همه چیز را در مورد رمزارزها و نحوه ی کار با آنها به شما آموزش می دهد. بر خلاف بسیاری از کتاب های موجود در بازار ، "ماروین نیوفیند" و "مارچین کاسپرچیک" بر پیامدهای عملی اقتصاد نیز تمرکز نموده اند.

مطالبی که در "ارز دیجیتال (کتاب راهنمای تجارت)" خواهید آموخت، عبارتند از:
-نحوه کار رمزارزها
-چگونه می توان از رمزارزها در اقتصاد استفاده کرد
-چگونه می توان یک تحلیل اساسی انجام داد
-چگونگی تجزیه و تحلیل فنی
-چگونه سرمایه گذاری مطمئن و موفقی داشته باشیم
-و مطالب بیشتر!
فرقی نمی کند که شما کاملا تازه وارد هستید یا از قبل در این زمینه اطلاعاتی دارید. هدف این کتاب این است که با به اشتراک گذاشتن تجربه خود به عملی ترین شکل ممکن ، ورود آسان برای همه را فراهم کند.
بنابراین ، سوال این است که آیا شما از گوشه و کنار به تماشا می نشینید یا در این انقلاب شرکت خواهید کرد؟

کتاب ارز دیجیتال (کتاب راهنمای تجارت)

قسمت هایی از ارز دیجیتال (کتاب راهنمای تجارت) (لذت متن)
تاریخچه بلاک چین رابطه عمیقی با تاریخچه بیت کوین دارد؛ بنابراین افراد زیادی این دو را اشتباه می گیرند و حتی ممکن است آن ها را یکی فرض کنند! در سال ۲۰۰۸، ساتوشی ناکاموتو مقاله ای را با عنوان «بیت کوین: سیستم ارز نقد الکترونیکی همسان» منتشر کرد که مبنایی برای رمزارزهای امروزی است. بیشتر رمزارزها براساس تکنولوژی بلاک چین هستند. این تکنولوژی بر چهار ویژگی اصلی استوار است. نخست اینکه غیرمتمرکز هستند؛ بدین معنا که داده ها روی یک کامپیوتر یا یک پایگاه اطلاعاتی یا به عبارت دیگر فقط در یک محل ذخیره نمی شوند. به عبارت دیگر، بیشتر بلاک چین ها به صورت هم زمان روی میلیون ها کامپیوتر ذخیره می شوند. به همین علت، بلاک چین تغییرناپذیر است. هنگامی که تراکنشی روی بلاک چین تأیید شود، تقریبا ناممکن است اطلاعات ذخیره شده را بتوان تغییر داد. (برای تغییر اطلاعات، لازم است تمام کامپیوترهایی که بلاک چین روی آن ها نگهداری می شوند به صورت هم زمان جایگزین شوند). اصل و اصولی که در ادامه توضیح داده می شود اجماع نظر نامیده می شود؛ بدین معنا که افراد باید روی اینکه چه اتفاقی بیفتد یا چه اتفاقی نیفتد، اجماع نظر داشته باشند. یک راه برای رسیدن به این اجماع نظر «استخراج کردن» است. درباره این قسمت که دلیلی بر اثبات سیستم کاری است، در فصل بعد بحث خواهیم کرد.