کتاب پیمایش در تحقیقات اجتماعی

Surveys in Social Research
کد کتاب : 33524
مترجم :
شابک : 978-9643122966
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 366
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پیمایش در تحقیقات اجتماعی اثر دی ای د واس

متن کلاسیک دیوید دو ووس، پیمایش در تحقیقات اجتماعی، توصیه‌های روشنی در مورد نحوه برنامه‌ریزی، انجام و تحلیل نظرسنجی‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. بر پیوندهای بین تئوری و تحقیق، منطق و تفسیر آمار و شیوه های تحقیق اجتماعی تأکید دارد. این ویرایش ششم به طور کامل اصلاح و به روز شده است و شامل نمونه های جدید، داده ها و لیست های گسترده ای از منابع وب است.
د واو علاوه بر توضیح نحوه انجام نظرسنجی های خوب، نشان می دهد که چگونه می توان به یک مصرف کننده انتقادی تحقیق تبدیل شد. او استدلال می‌کند که منطق بررسی‌ها و آمار صرفا بسط منطقی است که ما در زندگی روزمره از آن استفاده می‌کنیم. با این حال، تجزیه و تحلیل به جای استفاده از روش های مکانیکی استریل، به خلاقیت و تخیل نیاز دارد. هدف اصلی تحقیق باید به دست آوردن درک دقیق و به عنوان یک محقق، استفاده از روش ها و تکنیک هایی باشد که درک را افزایش می دهد. دواس از محققان این روش استفاده می کند، نه اینکه اجازه دهند روش از شما استفاده کند.
پیمایش در تحقیقات اجتماعی خواندنی ضروری برای دانشجویان و محققانی است که با نظرسنجی کار می کنند. هیچ پیش‌زمینه‌ای در تحلیل آماری فرض نمی‌کند و ابزارهایی را که برای مقابله با این حوزه اغلب چالش برانگیز نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب پیمایش در تحقیقات اجتماعی

دسته بندی های کتاب پیمایش در تحقیقات اجتماعی