کتاب لی اوت

Layout Workbook
کد کتاب : 35433
مترجم :
نسرین صدقیان
شابک : 978-6007343050
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لی اوت اثر کریستین کالن

یک منبع الهام‌گرفته برای ایجاد طراحی معنادار، کتاب لی اوت
یکی از پنج جلد مجموعه کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش Rockport است که حوزه‌های اساسی طراحی گرافیک را پوشش می‌دهد. در این نسخه، نویسنده کریستین کالن به کار غالبا گیج‌کننده نشان دادن طرح‌بندی موثر می‌پردازد. این کتاب یک منبع ارزشمندی برای دانشجویان، طراحان و متخصصان خلاقی است که به دنبال درک و الهام از طراحی هستند. این کتاب طبقه بندی گسترده ای از چیدمان را افشا می کند، و به طور خاص آنچه را که برای طراحی عالی لازم است، بیان می کند. همچنین به چگونگی و چرایی فرآیند خلاقانه می پردازد. کالن به طرح‌بندی با مجموعه‌ای از فصل‌های اساسی گام به گام که به موضوعاتی مانند عملکرد طراحی، الهام، فرآیند، شهود، ساختار، سازمان، تعامل عناصر بصری، تایپوگرافی و تحلیل طراحی گره خورده است، می‌پردازد.

کریستین کالن یک طراح گرافیک، نویسنده و مربی ساکن شیکاگو است. آثار او در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، و همچنین نشریاتی که شامل هویت شرکت آمریکایی، طراحی گرافیک ایالات متحده آمریکا و چاپ می‌شوند، به نمایش درآمده است. او همچنین عناصر طراحی، مبانی تایپوگرافی: راهنمای سبک گرافیکی برای درک چگونگی تأثیر تایپوگرافی بر طراحی را نوشت که توسط ناشران Rockport منتشر شد.

کتاب لی اوت

کریستین کالن
کریستین کالن یک طراح برنده جایزه ، مدیر هنری ، مربی و نویسنده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در طراحی گرافیک از دانشکده طراحی رود آیلند (RISD) است. کارهای او در نمایشگاه های ملی و بین المللی ظاهر شده و در کتاب ها و مجله ها منتشر شده است.
دسته بندی های کتاب لی اوت