کتاب راه و رسم قصه گویی برای خردسالان

Bedtime Storytelling
(همراه با 40 قصه ی نمونه)
کد کتاب : 36910
مترجم :
شابک : 978-6002510747
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب راه و رسم قصه گویی برای خردسالان اثر بیتریس لاکی

این کتاب که راهنمایی برای مربیان مهد ها و والدین است در چهار بخش با عنوان های «قصه گویی برای کودکان»، «قصه گوی برای کودکان سه تا چهار ساله»، «قصه گویی برای کودکان پنج تا شش ساله» و «قصه گویی برای کودکان شش تا هفت ساله» تدوین شده است.
بیتریس که خود معلم است و از قصه گویی در آموزش دروس استفاده می کند، با مبحث اهمیت قصه گویی کتاب خود را آغاز می کند و با بر شماردن شرایط لازم برای قصه گویی به طور تخصصی موضوع قصه گویی برای کودکان در سنین مختلف را دنبال می کند.
ادبیات کودکان از جمله وسایل آموزشی و پرورشی غیرمستقیم است که در مقایسه این روش با روش مستقیم اثر بیشتری در تغییر مطلوب رفتار داشته است که با توجه به توضیحات فوق می توان گفت هــرگونه عمل تربیتی، اعم از رسمی و غیررسمی، نــاگریز از استفاده از ادبیات کــودکان است.
کودک در این دوره پیشرفت سریعی در فراگیری زبان دارد و به واژه ها توجه خاصی مبذول می کند. از کلام آهنگین و از وزن و قافیه و تکرار الفاظ بی معنا لذت می برد. کودک پیش دبستانی از آنجا که خود را در مرکز کلیه فعالیت ها می بیند، دوست دارد خود را جای قهرمان داستان بگذارد. او به داستان¬هایی تمایل نشان می دهد که به تجربه های روزانه زندگی مربوط می شود.

کتاب راه و رسم قصه گویی برای خردسالان

دسته بندی های کتاب راه و رسم قصه گویی برای خردسالان