کتاب طالع بینی خورشیدی

Sun Signs
کد کتاب : 37357
مترجم : مریم زنگنه
شابک : 978-0060129231
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 513
سال انتشار شمسی : 1374
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

دائره المعارف کامل طالع بینی
Sun Signs
کد کتاب : 42968
مترجم : حمیرا پور محمدی
شابک : 978-9647736282
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 522
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طالع بینی خورشیدی اثر لیندا گودمن

کتاب طالع بینی خورشیدی توسط لیندا گودمن نوشته شده است و مریم زنگنه نیز آن را به فارسی برگردانده است. برای معرفی این اثر می توان به بخشی از آن رجوع کرد:

"ببینید واقعا در زندگی شما و اطرافیانتان چه اتفاقی می افتد. آیا همسرتان تنها برای پول شما با شما ازدواج کرده است؟ چه زمانی باید به همسر متعصب شک کرد؟ چگونه می توانید خلق و خوی درونی خود را به بهترین نحو تنظیم کنید، با دانستن اینکه چه زمانی فشار بیاورید و چه زمانی عقب بکشید، چه زمانی صحبت کنید و چه زمانی ساکت شوید؟ بهترین زمان برای اینکه از رئیستان افزایش حقوق را بخواهید چه وقتی است؟ "

این کتاب به کمک نظرات اخترشناس مشهور جهان که به میلیون ها نفر کمک کرده است، به شما کمک می کند با مطالعه نشانه های خورشید راه خود را به سوی خوشبختی، عشق و سود بیاموزید. دوستان و خودتان را با بینش خود نسبت به پنهان ترین ویژگی های آنها شگفت زده کنید.

کتاب طالع بینی خورشیدی

لیندا گودمن
لیندا گودمن با نام اصلی ماری آلیس کیمری (۱۹۹۵–۱۹۲۵ میلادی)، شاعر و ستاره شناس بود. ویژگی او به خاطر نوشتن اولین و پرفروشترین کتاب ستاره شناسی در نیویورک تایمز است.او در ۹ آوریل ۱۹۲۵ میلادی (۱۳۰۴ خورشیدی) در مرگنتاون، ویرجینیای غربی به دنیا آمد. لیندا گودمن در ۲۱ اکتبر سال ۱۹۹۵ میلادی (۱۳۷۴ خورشیدی) درگذشت.وی عمرش را پای تلفیق علم نجوم و ستاره شناسی های چینی گذاشت و متولدین ماه های مختلف سال را به لحاظ شخصیتی و رفتاری معرفی کرد.
دسته بندی های کتاب طالع بینی خورشیدی