کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

Becoming Rich
کد کتاب : 38910
مترجم :

شابک : 978-6001680021
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت اثر مارک تایر

وارن بافت کار خود را از صفر شروع کرد و ثروت میلیارد دلاری‌اش را تنها با سرمایه گذاری‌ کوچک و بعضا پرریسک به دست آورد. اما آنچه که او را خاص می‌کرد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بسیار متفاوت او بوده است.

همانطور که مارک تایر در این کتاب به وضوح نشان می دهد ، اسراری که برای مثال بوفه ، ایکان و سوروس را به سه ثروتمندترین سرمایه گذار جهان تبدیل کرده اند ، عادات ذهنی و استراتژی های یکسانی هستند که همه آنها از نظر اعتقادی به آنها عمل می کنند. با این حال ، اینها عادات و استراتژی های ذهنی هستند که در مواجهه با طرز فکرهای معمولی بسیار منحصربفرد هستند. مثلا:

آنها روی سودهایی که انتظار دارند به دست آورند متمرکز نیستند. در واقع ، آنها به هیچ وجه برای پول سرمایه گذاری نمی کنند.

آنها اعتقاد ندارند که سودهای بزرگ ریسک های بزرگی را شامل می شود. در حقیقت ، آنها بیشتر بر روی از دست دادن پول تمرکز می کنند تا درآمدزایی.

آنها به آنچه دیگران فکر می کنند علاقه ندارند. در واقع ، بافت می گوید تنها زمانی گزارش های تحلیلگران را می خواند که به خنده نیاز داشته باشد.

در کتاب «23 اصل موفقیت وارن بافت» می توانید بفهمید که این افراد چگونه با انتخاب های درست و استراتژی های منحصربفرد خود توانسته اند ثروتمند شوند.

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

مارک تایر
مارک تایر نویسنده و تاجر استرالیایی است که از سال 1977 در هنگ کنگ زندگی و کار کرده است. وی مشاور بازاریابی بوده و به راه اندازی پنج نشریه جدید سرمایه گذاری کمک کرده است. وی از دانشگاه ملی استرالیا در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد و در حال پیگیری دکترای خود است.
دسته بندی های کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت
نکوداشت های کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت
A well-documented account of how American entrepreneurship and innovation transformed an entire industry.
گزارشی مستند از چگونگی تغییر کارآفرینی و نوآوری آمریکایی در کل صنعت.
DONALD H. RUMSFELD

"Marc Tayer has woven a rich tapestry of a remarkably dynamic scene, combining large corporate interests with the evolution of sophisticated technology.
"مارک تایر یک تابلو فرش غنی از یک صحنه فوق العاده پویا بافته است و منافع بزرگ شرکت ها را با تکامل فناوری پیچیده ترکیب کرده است.
ANDREW VITERBI

قسمت هایی از کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت (لذت متن)