کتاب روشهای هیپنوتیزم درمانی

Hypnotherapeutic Techniques
کد کتاب : 41966
مترجم :
شابک : 978-6004350006
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روشهای هیپنوتیزم درمانی اثر جان واتکینس

کتاب «روشهای هیپنوتیزم درمانی» مجموعه ای از تکنیک ها و اطلاعات در مورد هیپنوتیزم است که هیچ دانش آموز یا تمرین کننده جدی نباید بدون آن باشد. این کتاب راهنمای کامل و عملی از اقدامات هیپنوتیزم درمانی مختلف، شامل مثال‌های گویا و روش‌های انتخاب منطقی است که به پزشکان کمک می‌کند تا روش ایده‌آل را برای یک هدف مورد نیاز انتخاب کنند. بخش به بخش، روش ها و پدیده های مختلف هیپنوتیزم را به قطعاتی که به راحتی هضم می شوند تقسیم می کند، بنابراین خواننده می تواند در اوقات فراغت انتخاب کند که کدام قسمت کتاب را بخواند.

در واقع این کتاب که به فارسی با ترجمه رضا جمالیان منتشر شده است، یک راهنمای عملی و مرجع عالی برای هیپنوتیزم است که مطمئنا به طور مرتب استفاده می شود. نویسندگان این کتاب تجربه طولانی و گسترده ای در مورد این موضوع دارند و بنابراین می توانند روی روش های قابل تایید بالینی تاکید کنند.

دکتر جان جی واتکینز، استاد بازنشسته روانشناسی بالینی، دانشگاه مونتانا است و در حال حاضر در هیئت تحریریه مجله بین المللی هیپنوتیزم بالینی و تجربی خدمت می کند. دکتر واتکینز رئیس سابق انجمن هیپنوتیزم روانشناختی، بخش 30 انجمن روانشناسی آمریکا، و هیئت آمریکایی هیپنوتیزم روانشناسی است.

کتاب روشهای هیپنوتیزم درمانی

جان واتکینس
جان گودریچ واتکینس (17 مارس 1913 - 12 ژانویه 2012) یک روانشناس اهل ایالات متحده بود که به دلیل فعالیت در زمینه های هیپنوتیزم و تجزیه و تحلیل شخصیت های متعدد شهرت داشت. او همراه با همسرش هلن واتکینس ، درمان ایگو-استیت را ابداع کرد که برای یافتن علل مشکلات روانشناختی ، به جای گفتگو درمانی سنتی ، از تجزیه و تحلیل شخصیت ها استفاده می کند.واتکینس دانش‌آموخته رشته روان‌شناسی بالینی از دانشگاه معتبر کلمبیا است و مدتها ریاست انجمن روان‌شناسان آمریکا را بر عهده داشت. با تشکیل «انج...
دسته بندی های کتاب روشهای هیپنوتیزم درمانی