کتاب کلید ویندوز 10

windows 10
کد کتاب : 42788
شابک : 978-6002741585
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب کلید ویندوز 10 اثر احسان مظلومی

کتاب حاضر نوشته «احسان مظلومی» مخاطب را با ویندوز 10 که از زیباترین و کارآمدترین ویندوزهای مایکروسافت است، آشنا می کند و همه امکانات اصلی، کارکردهای آن و شیوه کار با ویندوز را در پنج فصل به صورت عملی و مفید آموزش می دهد. عناوین موجود در کتاب عبارت اند از: “آشنایی با محیط ویندوز، “آماده سازی ویندوز برای استفاده، “کار با ویندوز، “اپلیکیشن های ویندوز و “تنظیمات ویندوز.
یکی از ویژگی‌های جالب ویندوز 10 رایگان بودن آن است. اگر شما ویندوز‌های قبلی مایکروسافت را دارید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را به ویندوز 10 آپگرید کنید (اگر سخت‌افزارتان برای این ویندوز مناسب باشد). پس از آپگرید می‌بینید که تغییری در فایل‌های شما ایجاد نشده. تقریبا همه درایورهای شما شناخته شده و ویندوز با همان ساختار ویندوز قبلی شما کار می‌کند. مثل این که یک پیرهن نو و شیک تن‌تان کرده باشید. این کتاب برای همه کسانی است که می‌خواهند با کامپیوتر کار کنند و با ویندوز آشنائی زیادی ندارند. آن‌هایی که از سیستم عامل‌هایی مثل لینوکس و IOS استفاده می‌کنند طبیعتا مخاطب کتاب نیستند ولی بقیه چرا. اگر می‌خواهید کار با ویندوز را بصورت عملی و مفید یاد بگیرید، می‌توانید این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب کلید ویندوز 10

احسان مظلومی
فعالیت در زمینه های فرهنگی و مذهبی و همچنین فعالیت ور زمینه طراحی و تهیه بروشور و بنر های تبلیغاتی، فرهنگی، آموزشی، مذهبی و
دسته بندی های کتاب کلید ویندوز 10