کتاب سرباز درون

The Soldier Within
(نگاهی متفاوت به مدیریت خشم)
کد کتاب : 43175
شابک : 978-6009967452
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 153
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرباز درون اثر ارشیا دکامی

"سرباز درون" کتابی است که در آن "ارشیا دکامی"، "نگاهی متفاوت به مدیریت خشم" انداخته است. نگاهی که خواننده را یاری می‌دهد تا خشمگین نشود و آن را از ریشه ساقط کند. عنوان این کتاب، خود استعاره‌ای از این نگاه است و برای نخستین بار توسط نویسنده، با این مفهوم و نگاه، به کار گرفته شده است.
"سرباز درون" مدیریت خشم پس از وقوع آن نیست بلکه این کتاب در مورد منبع خشم است. "ارشیا دکامی" در این کتاب بحث می‌کند که چه چیزی و چه کسی خشم را ایجاد می‌کند. خشم یک حالت است و نویسنده به شما آموزش می‌دهد که چطور دریابید مقصر این عصبانیت کیست و چگونه شروع شده است. "سرباز درون" شخصیت جدیدی است که با آن روبرو خواهید شد. کسی که مسئول دفاع از شماست و در عمیق‌ترین نواحی مغز شما لانه گزیده است.
این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه از یک استراتژی منحصر به فرد به نام مفهوم پذیرش استفاده کنید. این یک استراتژی تماما کاربردی است که نتایج باورنکردنی ایجاد می‌کند. اگر همه یاد بگیریم قبل از عصبانی شدن اوضاع را تنظیم کنیم، می‌توانیم مشکلات خود را خیلی راحت‌تر حل کنیم و بسیاری از عواملی که در از هم گسیختگی روابط نقش دارند از بین خواهند رفت. به جای اینکه برای حل مسائل بجنگیم و به جای تکیه بر "سرباز درون"، خود فرماندهی می‌کنیم و خود آنها را حل می‌کنیم. چند نفر در نتیجه عدم درک وضعیت خود، شغل خود را از دست داده‌اند؟ زندگی چند نفر در نتیجه خشم ویران شده است؟ "ارشیا دکامی" به شما کسی را معرفی می‌کند که هنگام عصبانیت تلاش می‌کند کنترل را از دستتان خارج کند و به شما نشان خواهد داد که چگونه مسئول همه چیز باشید.

کتاب سرباز درون

ارشیا دکامی
من ارشیا دکامی مدیر این گروه آموزشی هستم و سالها در صنایع گوناگون ایران مدیریت کرده ام. مشاور مدیران ارشد برندهای معروف و سازمانهای بزرگی بوده ام و به خوبی وضعیت بسیار بد سیستم های مدیریتی ایران را از نزدیک مشاهده کرده و کاملا می شناسم. همچنین خوب می دانم که سایتها و کتابهای فراوانی وجود دارند که با آب و تاب روشهای مدیریتی مختلف را معرفی می نمایند که به جرات می توان گفت که اکثر قریب به اتفاق، ترجمه هایی از سیستم های مدیریتی کشورهای دیگر و عمدتا آمریکا ، ژاپن و کشورهای اروپایی هستند. اما در تم...
قسمت هایی از کتاب سرباز درون (لذت متن)
کتاب سرباز درون درباره خشم نیست، درباره کنترل خشم بعد از بروز آن نیست، در مورد تا ۱۰ شمردن هنگام خشم نیست، این کتاب درباره ریشه خشم است درباره سرباز درون، درباره کسی که فعالیتش چیزی به نام خشم را به وجود می آورد. خشم وقتی بروز کرد دیگر کتاب من کاری از دستش بر نمی آید باید به تمام کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده است مراجعه کنید اما کتاب من درباره کسی است که خشم را به وجود می آورد، سرباز درون . من در این کتاب درباره ی اینکه چه چیزی و چه کسی خشم را به وجود می آورد صحبت می کنم. به شما خواهم گفت خشم یک حالت هست، یک حالت از فعالیت سرباز درون . به شما خواهم گفت که مسئول این خشم کیست و چگونه به وجود می آید. شما با فرد جدیدی به نام سرباز درون در درون خود آشنا خواهید شد. کسی که در بخش تحتانی و ساقه مغز شما زندگی می کند و مسئول دفاع از شماست. و وقتی سرباز درون شروع به دفاع کردن می کند شما را کناری زده و اختیار شما را به دست می گیرد تا به دفاع از شما بپردازد.