کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر…

Test Your Child
(تعلیم و تربیت بنیادین)
کد کتاب : 46793
مترجم : امیر صادقی بابلان
شابک : 978-9646190221
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 53
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر… اثر میریام استوپارد

کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر… یک کتاب عملی رشد کودک است که طیف وسیعی از تست های خانگی ساده است که والدین می توانند برای اطمینان از رشد طبیعی فرزندشان انجام دهند را شامل می‌شود. این کتاب توصیه هایی را ارائه می دهد که اگر نتایج فوق العاده ای برای شما به همراه دارد. فقط کافی است به دستورالعمل های آن پایبند بمانید و با حوصله آن ها را مطالعه و سپس با کودکان خود در میان بگذارید.

این کتاب همچنین اهمیت نقش والدین را در رشد عاطفی و فکری فرزندشان نشان می دهد و هدف آن کمک به والدین برای مقابله با این چالش است. «کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر…» راه‌هایی را بیان می‌کند که والدین می‌توانند به فرزندانشان کمک کنند تا استقلال خود را به دست آورند، قدرت تخیل را افزایش دهند، بر ناپسندی‌ها غلبه کنند، جامعه پذیری را تقویت کنند و به دنبال فردیت باشند. همچنین به روش‌های مختلف بازی کودک نگاه می‌کند و در مورد اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایی که برای کودک خود تهیه کنید بحث می‌کند. این کتاب برای کمک به والدین برای مقابله با رفتارهای مشکل زا مانند گریه یا عصبانیت در کودکان تا پنج سال طراحی شده است.

کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر…

میریام استوپارد
میریام ، لیدی هاگ (متولد 12 مه 1937)، که به اسم ازدواج سابقش میریام استوپارد مشهور است، یک پزشک، نویسنده، مجری تلویزیونی و مشاور نویس انگلیسیاست.میریام استرن در نیوکاسل تین متولد شد.پدرش سیدنی پرستار بود و مادرش جنی برای خدمات شام مدرسه نیوکاسل کار می کرد.خواهرش موریل هازل استرن ، فعال عدالت اجتماعی است. خانواده وی یهودی ارتدوکس بودند. پدرش یهودی به دنیا آمد و مادرش به یهودیت گروید.استوپارد پس از کسب مدرک پزشک، در نیوکاسل رویال ویکتوریا انفرادی مشغول به کار شد و به عنوان عضو ارشد در بریستول س...