کتاب نسل پنجم بازاریابی

Marketing 5.0
فناوری در خدمت بشریت
کد کتاب : 97141
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-6227089219
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

بازاریابی 5
Marketing 5.0
فناوری برای بشریت
کد کتاب : 104131
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6004073691
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 275
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

نسل پنجم بازاریابی
Marketing 5.0
کد کتاب : 52188
مترجم :
شابک : 978-6227592913
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

بازاریابی نسل 5
Marketing5
فناوری در خدمت انسان ها
کد کتاب : 73967
مترجم :
شابک : 978-6222207427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب نسل پنجم بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر

در کتاب "نسل پنجم بازاریابی" فیلیپ کاتلر، توضیح می دهد که چگونه بازاریابان می توانند از فناوری های تازه برای رفع نیازهای مشتریان و ایجاد تفاوت در جهان استفاده کنند.
در عصر جدیدی که بازاریابان با تحول دیجیتالی کسب و کار و تغییر رفتار مشتریان دست و پنجه نرم می کنند، این کتاب راهی را برای بازاریابان فراهم می کند تا تحولات فناوری و مدل کسب و کار را با تغییرات چشمگیر در رفتار مصرف کننده که در دهه گذشته اتفاق افتاده است، ادغام کنند.
فیلیپ کاتلر با پیروی از الگوی ارائه شده در سری پرفروش‌های بازاریابی X.0 خود، موضوعات حیاتی لازم برای درک بازاریابی مدرن را پوشش می‌دهد، از جمله:
· هوش مصنوعی برای اتوماسیون بازاریابی
· بازاریابی چابک
· فناوری متنی
· فناوری تشخیص چهره و صدا برای بازاریابی
· آینده تجربه مشتری (CX)
· داستان سرایی ترانس مدیا
· ارائه خدمات "هر زمان-هر زمان-هر کجا".
· مدل کسب و کار "همه چیز به عنوان یک سرویس".
· اینترنت اشیا و بلاک چین برای بازاریابی
· بازاریابی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
· فعالیت شرکتی

کتاب نسل پنجم بازاریابی راهنمایی است برای آنهایی که می‌خواهند در مسیر جدید بازاریابی حرکت کنند و با گره زدن بازاریابی به فناوری از حداکثر پتانسیل‌ فناوری‌های پیشرو در جهت اهداف بازاریابی استفاده کنند. نسل پنجم بازاریابی در اصطلاح به معنای استفاده از فناوری‌های مقلد انسان برای خلق، اعلان، ارائه و ارتقای ارزش در سرتاسر سفر مشتری است. یکی از مضامین مهم نسل پنجم بازاریابی چیزی است که به آن فناوری آینده می‌گوییم؛ یعنی گروهی از فناوری‌ها که هدفشان شبیه‌سازی توانایی‌ها و قابلیت‌های بازاریابان انسانی است. این فناوری‌ها شامل هوش مصنوعی، پردازش زبان‌های طبیعی، حسگرها، روباتیک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و بلاکچین است. این فناوری‌ها در ترکیب با هم امکان تحقق نسل پنجم بازاریابی را فراهم می‌سازد.
حرکت در این مسیر پرچالش و جدید، نیازمند یک راهنماست و فیلیپ کاتلر و همکارانش در این کتاب، استراتژی‌ها و راه‌حل‌های لازم برای قدم برداشتن در این مسیر را به بازاریابان نشان می‌دهند.
باید توجه داشت که اولین بار در تاریخ است که پنج نسل جمعیتی با رفتارهای متضاد، کنار هم در حال زندگی هستند که این خود چالش جدیدی برای بازاریابان است. در همین راستا این کتاب به بازاریابان کمک می‌کند تا تحولات فناورانه را با تغییرات چشمگیر رفتار مصرف‌کننده که در دهه گذشته رخ داده است، ادغام کنند. نسل پنجم بازاریابی همچنین از عناصر هر دو نسل قبلی خود یعنی انسان‌محوری در نسل سوم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در نسل چهارم بازاریابی بهره می‌گیرد.

کتاب نسل پنجم بازاریابی

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...
قسمت هایی از کتاب نسل پنجم بازاریابی (لذت متن)
کتاب نسل پنجم بازاریابی می تواند سرآغازی برای آشنایی مدیران کسب وکارها با پتانسیل هایی باشد که به واسطه تکنولوژی در دنیای بازاریابی فراهم شده است. استفاده درست و بهره مندی از بستری که به واسطه تکنولوژی ها در بازاریابی فراهم شده نیازمند اطلاعات، دانش و استراتژی است وگرنه صرف حضور در فضای بازاریابی آنلاین نمی تواند ضامن موفقیت شرکت ها باشد. کتاب نسل پنجم بازاریابی تمامی اطلاعات و استراتژی های لازم جهت حضور موثر در فضای بازاریابی دیجیتال را در 12 فصل گردآورده است. چالش های پیش روی بازاریابان در دنیای دیجیتال، استراتژی های جدید برای بازاریابی با توانمندی فناوری، و تاکتیک های جدید برای بهره برداری از فناوری بازاریابی از جمله مباحثی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است. علاوه بر آن مفاهیمی همچون بازاریابی پیش بین، بازاریابی زمینه ای، بازاریابی چابک و بازاریابی پشرفته نیز مفاهیمی هستند که در نسل پنجم بازاریابی شرح داده شده اند.