کتاب لاک پشت تمام عیار

The Complete TurtleTrader
کد کتاب : 52384
مترجم :

شابک : 978-6226017534
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب لاک پشت تمام عیار اثر مایکل کاول

چه اتفاقی می‌افتد وقتی به مردم عادی سیستمی آموزش می‌دهند که پول خارق‌العاده‌ای به دست آورند؟

ریچارد دنیس با سرمایه گذاری بر اساس چند قانون ساده در وال استریت ثروتمند شد. او که متقاعد شده بود تجارت عالی مهارتی است که می توان به هر کسی آموخت، با شریک خود شرط بندی کرد و یک آگهی طبقه بندی شده در وال استریت ژورنال به دنبال افراد تازه کار برای آموزش گذاشت. نیروهای استخدام شده او که بعدا به عنوان لاک پشت ها شناخته شدند، چیزی جز پیشینه سنتی وال استریت داشتند. آنها شامل یک بازیکن حرفه ای بلک جک، یک پیانیست و یک طراح بازی های فانتزی بودند. تا زمانی که آزمایش به پایان رسید، دنیس صد میلیون دلار از لاک پشت های خود به دست آورد و یک افسانه قاتل وال استریت را خلق کرد.

در کتاب «لاک پشت تمام عیار»، مایکل دبلیو کوول داستان جذاب خود را با اولین مصاحبه های ثبت شده با لاک پشت ها بیان می کند. او نشان می‌دهد که قوانین دنیس چگونه کار می‌کردند و هنوز هم می‌توانند برای هر سرمایه‌گذاری که تمایل و تعهد دارد از یکی از بزرگترین داستان‌های سرمایه‌گذاری در تمام دوران بیاموزد، کار کند.

کتاب لاک پشت تمام عیار

مایکل کاول
مایکل دبلیو کاول (متولد 1 سپتامبر 1968) نویسنده ، کارآفرین و کارگردان فیلم پرفروش است. در سال 1996 ، او TurtleTrader.com را تأسیس کرد ، بعداً به TrendFollowing.com گسترش یافت ، یک منبع آنلاین محبوب که متمرکز بر سبک سرمایه گذاری است و به عنوان روند دنباله شناخته می شود ، که به سرمایه گذاران اجازه می دهد در بازارهای پایین و پایین سود ببرند.
نکوداشت های کتاب لاک پشت تمام عیار
a thoroughly good read
کاملا خواندنی
Your Trading Edge

قسمت هایی از کتاب لاک پشت تمام عیار (لذت متن)