بازی رومیزی رکب

rakab
  • 10 % تخفیف
    250,000 | 225,000 تومان
  • موجود
  • سازنده: رومیز رومیز
کد محصول : 57259
زودترین زمان ارسال : 9 خرداد
ابعاد : 200x150x50 میلی‌متر
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : متوسط
زمان تقریبی : 45 دقیقه

معرفی بازی رومیزی رکب

«در دورانی که قلمرو شاهی به استان‌های خودمختار تقسیم شده، سردارانی از گوشه گوشه‌ی سرزمین در سودای کشورگشایی، ارتش خود را برای فتح شهرها گسیل داشته‌اند. پس با مهارت و شجاعت بجنگید و با تدبیر و مکر به حریفان رکب بزنید تا قدرت و افتخار کسب کنید.»

بازی رکب یک بازی رومیزی در سبک Area Control یا قلمروگیری است و برگردانی است از بازی محبوب Condottiere از طراح معروف Dominique Ehrhard فرانسوی.

در بازی رکب، ۲ تا ۶ بازیکن برای کشورگشایی و بدست آوردن قلمرو با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بریم سراغ اجزا و محتویات جعبه بازی رکب :


۳۰ نشان بازیکنان در ۵ رنگ
۱۱۰ کارت بازی
صفحه بازی
۱ نشان جنگ
۱ نشان صلح

خلاصه ی بازی رکب :

و هر یک از بازیکنان که بتواند در طول بازی ۳ استان مجاور (و یا ۵ استان غیر مجاور) را بدست بگیرد، برنده بازی خواهد شد. هر دور از بازی با مشخص کردن محل جنگ شروع شده و در ادامه بازیکنان با یکدیگر بر سر تصاحب استان‌های نقشه به دفعات جنگ می‌کنند. در هر کدام از جنگ‌ها هر بازیکن با بازی کردن کارت‌های سرباز قدرت ارتش خود را زیاد می‌کند و یا با بازی کردن کارت‌های ویژه برنامه‌ی دیگر بازیکنان را به هم می‌زند. در پایان هر جنگ، بازیکنی که جمع اعداد کارت‌های ارتشش از بقیه بیشتر باشد جنگ را می‌برد و نشان خود را در آن استان قرار می‌دهد.

بازی رودست زدن!

با وجود اینکه کارت‌های بازی به شکل تصادفی به دست بازیکنان می‌رسد، ولی نحوه‌ی استفاده و بازی کردن آنهاست که برنده‌ی هر نبرد را مشخص می‌کند. همچنین کارت‌های ویژه‌ای که در بازی هستند هرکدام خاصیتی دارند که می‌تواند روی نتیجه‌ی جنگ تاثیر بگذارد. مثلا کارت مترسک به بازیکن اجازه می‌‌دهد تا یکی از سربازانی که بازی کرده را به دستش برگرداند، یا کارت زمستان ارزش تمام کارت‌ها را برابر با یک می‌کند و …

پایان بازی

هر زمان بازیکنی ٣ استان مجاور یا ۵ استان در کل نقشه را داشته باشد بازی به پایان می‌رسد و آن بازیکن برنده می‌شود.

بازی رومیزی رکب