کتاب قصه ی دو تا لاک پشت تنها

The Story Of Two Lonely Turtles
دو زبانه
کد کتاب : 57454
مترجم :
شابک : 978-9651309915
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : جلد سخت
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه ی دو تا لاک پشت تنها اثر مصطفی رحماندوست

این کتاب داستان دو لاک‌پشت تنهاست. آقا لاک‌پشت و خانم‌ لاک‌پشت. که هرکدام در یک سوی تپه‌ای زندگی می‌کنند و سرانجام یک روز تصمیم می‌گیرند به امید پیدا کردن دوستی برای خود از تپه بالا بروند و آن سوی تپه را جست‌وجو کنند. «قصه‌ی دو تا لاک‌پشت تنها» روشی است برای قصه‌گویی و بازی با دست‌ها. در این قصه، یک دست شما یک لاک‌‌پشت و دست دیگرتان لاک‌پشت دیگر می‌شود. شاید زانویتان هم تپّه باشد.

با استفاده از این کتاب به سادگی می‌توان یک نمایش جذاب و شاد را با کودکان تجربه و به تقویت قوه‌ی تخیل آن‌ها کمک کرد.

کتاب قصه ی دو تا لاک پشت تنها

مصطفی رحماندوست
مصطفی رحماندوست معروف به شاعر «صد دانه یاقوت» (زاده ۱ تیر ۱۳۲۹، همدان) شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. او از داوران و نمایندگان هیئت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر بوده است.او پس از اخذ مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد و سپس به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش آموز، سردبیر و پدیدآورنده سروش کودکان و...
قسمت هایی از کتاب قصه ی دو تا لاک پشت تنها (لذت متن)
آقا لاک پشت تنها بود، اتهای تنها. نه دوستی داشت، نه برادری، نه خواهری نه همسری. یک روز صبح که آقا لاک پشت از خواب بیدار شد، با خودش گفت: «این که نشد زندگی!» حوصله اش از تنهایی سر رفته بود.