کتاب من مثل ماه می شوم

Man Mesle Mah Mishavam
کد کتاب : 58032
شابک : 978-9642029587
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب من مثل ماه می شوم اثر غلامرضا حیدری ابهری

خواندن قصه‌های جذاب و پرهیجان برای تمامی کودکان لذت بخش است. به علاوه، برای کودکانی که هنوز به مدرسه نرفته‌اند یا سطح سواد کافی ندارند، خواندن قصه می‌تواند به رشد و تقویت خلاقیت آنها کمک کند. "کتاب من مثل ماه می‌شوم" یکی از آثار غلامرضا حیدری ابهری است که توسط انتشارات جمال در سال 1400 برای اولین بار منتشر شد و برای کودکان علاقه‌مند به قصه‌خوانی در دسترس قرار گرفت. این کتاب به والدینی که می‌خواهند به فرزندان خود قصه بخوانند، کمک می‌کند و می‌توانید آن را آنلاین خریداری کنید.

تصویرگر این کتاب ملیحه احمدی است که به جذابیت کتاب افزوده است. تمام موجودات خدا، پایبند دستورات او هستند و به فرمان‌های او عمل می‌کنند. خورشید، ماه، کوه، کهکشان، دشت و دریا همگی از خدا دستور می‌گیرند. کتاب "من مثل ماه می‌شوم" از این حقیقت عظیم سخن می‌گوید و کودکان را با این مفهوم مهم آشنا می‌کند. همچنین، این کتاب به لزوم هماهنگی با دیگر موجودات جهان یادآوری می‌کند و کودکان را به اطاعت کامل از خدا فرا می‌خواند. "کتاب من مثل ماه می‌شوم" از دعای چهل و سوم صحیفه‌ی سجادیه است.

کتاب من مثل ماه می شوم

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...