کتاب سرمایه گذار رفتاری

The Behavioral Investor
کد کتاب : 59917
مترجم :
شابک : 978-6226017664
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 خرداد

معرفی کتاب سرمایه گذار رفتاری اثر دانیل کراسبی

از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز کتابی که به عنوان بهترین کتاب سرمایه گذاری سال 2017 معرفی شده است، "سرمایه گذار رفتاری" است، نگاهی کاربردی به اینکه چگونه روانشناسی باید هنر و علم مدیریت سرمایه گذاری را پویا کند.
در کتاب "سرمایه‌گذار رفتاری"، روان‌شناس دکتر دانیل کراسبی عوامل جامعه‌شناختی، عصبی و روان‌شناختی را که بر تصمیم‌های سرمایه‌گذاری ما تأثیر می‌گذارند بررسی می‌کند و راه‌حل‌های عملی را برای بهبود بازده و رفتار ارائه می‌کند. خوانندگان با جامع‌ترین بررسی رفتار سرمایه‌گذار تا به امروز مواجه خواهند شد و راه‌حل‌های مشخصی برای اصلاح فرآیندهای تصمیم‌گیری، افزایش خودآگاهی و محدود کردن نقص‌های مهلکی که بیشتر سرمایه‌گذاران مستعد آن هستند، ارائه خواهند کرد.
سرمایه‌گذار رفتاری قبل از رسیدن به ویژگی‌های ساخت پرتفوی، گردشی گسترده از طبیعت انسان را انجام می‌دهد، که ریشه در این باور دارد که تنها زمانی که به درک عمیقی از «چرا» می‌رسیم، سرنخی از «چگونگی» برایمان باقی می‌ماند. این کتاب از سه بخش تشکیل شده است.

- قسمت اول - توضیحی از موانع جامعه شناختی، عصبی و فیزیولوژیکی برای تصمیم گیری صحیح سرمایه گذاری.

- بخش دوم - پوشش چهار گرایش روانشناختی اصلی که بر رفتار سرمایه گذاری تأثیر می گذارد.

کتاب سرمایه گذار رفتاری

دانیل کراسبی
دانیل کراسبی یک روانشناس و کارشناس امور مالی رفتاری است که به سازمان ها کمک می کند تلاقی ذهن و بازار را درک کنند. دکتر کرازبی اخیراً یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز با عنوان معیار شخصی: یکپارچه سازی امور مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری رفتاری است را نوشته است.
نکوداشت های کتاب سرمایه گذار رفتاری
Crosby’s book is eminently readable, with ample stories and studies...the book offers the reader valuable lessons in creating a portfolio that can, at least in part, circumvent the most pervasive behavioral pitfalls
این بسیار خواندنی است، با داستان ها و مطالعات فراوان... این کتاب درس های ارزشمندی را برای ایجاد مجموعه ای به خواننده ارائه می دهد که می تواند، حداقل تا حدی، فراگیرترین دام های رفتاری را دور بزند.
Brenda Jubin

For fans of behavioral finance Crosby's book is a must to add to your collection. For neophytes it's a great introduction
برای طرفداران امور مالی رفتاری، کتاب دانیل کراسبی باید به مجموعه شما اضافه شود.
Larry Swedroe

قسمت هایی از کتاب سرمایه گذار رفتاری (لذت متن)