کتاب بخوان بشنو زندگی کن

Bekhan, Beshno, Zendegi kon
(مهارت های 9 گانه زندگی)، همراه با سی دی صوتی
کد کتاب : 61340
شابک : 978-9648310962
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب بخوان بشنو زندگی کن اثر علی صاحبی (۱۳۴۳)

کتابی که در دست شما قرار گرفته است، برای کمک به افرادی است که می‌خواهند در جنبه‌هایی از رفتار که مورد پسندشان نیست تغییر ایجاد کنند. شاید بتوان گفت که تقریبا تمامی افراد در زمان‌هایی در زندگی خود (چه به‌صورت آموخته شده و یا به‌صورت غریزی) به‌سوی رفتارهای خود تخریب‌گر گرایش داشته و دارند. گاهی، به‌خاطر رفتارهای کوچکی که از دیگران سر می‌زند ممکن است بسیار عصبانی شویم، برای مثال وقتی که با رعایت قانون مشغول رانندگی هستیم، ناگهان کسی از پشت سر بوق بزند و با عجله و بدون رعایت موارد ایمنی بخواهد از ما سبقت بگیرد؛ یا کسی که به هر دلیلی عجله دارد، پشت چراغ قرمز به ما اعتراض می‌کند که چرا ایستاده‌ایم و چراغ زرد را رد نکرده‌ایم و یا زمانی‌که عجله داریم مغازه‌دار معطل می‌کند و کارمان را سریع راه نمی‌اندازد.
این کتاب به این منظور آماده شده تا فنون و مهارت‌های ایجاد تغییر در رفتارهای نامطلوب که وابسته به احساسات و نحوۀ تفکر ما هستند را به شما نشان دهد.
این کتاب از فصول زیر تشکیل شده است:
سپاس از هستی-ملاقات با کودک درون-من زندگی خود را انتخاب می کنم-فنون تغییر زندگی-هدف گزینی-قدرت هدف داشتن
راز شاد زیستن-زندگی در اسارت فکر-مرجغ ضمیر زندگی کجاست؟

کتاب بخوان بشنو زندگی کن

علی صاحبی (۱۳۴۳)
دکتر علی صاحبی به سال 1343 در گرگان متولد شد. دورۀ کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند. در سال 1375 در رشتۀ روان شناسی بالینی از دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی درجه دکتری گرفت و در 1377 به دریافت درجۀ فوق دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.دوره های رسمی «شناخت درمانی» را زیر نظر آلبرت آلیس گذراند و گواهی رسمی «طرح واره درمانی» را از جفری یانگ گرفت.مدت هشت سال به عنوان استاد روان شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد ف...
دسته بندی های کتاب بخوان بشنو زندگی کن