کتاب استعداد و مهارتهای خلاقیت و راههای آزمون و پرورش آنها

The Search for "Satori" & Creativity
کد کتاب : 63535
مترجم :
شابک : 978-9649047271
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1979
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب استعداد و مهارتهای خلاقیت و راههای آزمون و پرورش آنها اثر الیس پل تورنس

"الیس پل تورنس" در کتاب خود در سال 1979 با عنوان کتاب "استعداد و مهارتهای خلاقیت و راههای آزمون و پرورش آنها " چارچوبی را برای فرآیندهای تفکر خلاق توصیف کرد. تورنس گفت: جنبه های مهم خلاقیت روانی، انعطاف پذیری و جزئیات است. او راه هایی را برای تسهیل این موارد با استفاده از کلمات کلیدی و فعالیت های کاربردی ارائه می دهد. الیس پل تورنس یک روانشناس آمریکایی بود که بیشتر به دلیل تحقیقات خود در زمینه خلاقیت شناخته شده است.
تورنس پس از اتمام دوره کارشناسی خود در دانشگاه مرسر، مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه مینه سوتا و سپس دکترا را از دانشگاه میشیگان دریافت کرد. دوران تدریس او از سال 1957 تا 1984 طول کشید. ابتدا در دانشگاه مینه سوتا و سپس در دانشگاه جورجیا تدریس کرد و در سال 1966 استاد روانشناسی تربیتی شد.

کتاب استعداد و مهارتهای خلاقیت و راههای آزمون و پرورش آنها

الیس پل تورنس
الیس پل تورنس (زاده ۸ اکتبر ۱۹۱۵ – درگذشته ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۳) یک روانشناس آمریکایی اهل میلج ویل، جورجیا بود.تورنس پس از اتمام دوره لیسانس خود در دانشگاه مرسر، مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه مینه سوتا و سپس دکترا را از دانشگاه میشیگان دریافت کرد. دوران تدریس او از سال 1957 تا 1984 طول کشید. ابتدا در دانشگاه مینه سوتا و سپس در دانشگاه جورجیا تدریس کرد و در سال 1966 استاد روانشناسی تربیتی شد.تورنس بیشتر به دلیل تحقیقاتش در زمینه خلاقیت شناخته شده است. از دستاوردهای مهم او می توان به 1871...
دسته بندی های کتاب استعداد و مهارتهای خلاقیت و راههای آزمون و پرورش آنها