کتاب مقدمه ای بر گردشگری الکترونیک

Introduction to electronic tourism
کد کتاب : 64064
شابک : 978-6226156059
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب مقدمه ای بر گردشگری الکترونیک اثر مرتضی یادگاری

امروزه با ظهور ابزارهای اینترنتی که بعد زمان ومکان را از زندگی مردم حذف کرده، دیگر پیمودن مسافت های طولانی، صرفا برای دیدن نقاط دیدنی و امکانات آن مقرون به صرف نیست. می توانید هر لحظه که اراده کنید از طریق اینترنت و دنیای مجازی در کسری از ثانیه به یک کشور سفر کرده و از امکانات گردشگری آن به صورت مجازی بازدید کنید. به همین جهت از جمله مباحثی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته، بحث " گردشگری الکترونیک" است.
این نوع به خصوص گردشگری، به افراد امکان می دهد پیش از آنکه به صورت فیزیکی سفر خود را آغاز کنند، به صورت الکترونیکی و از طریق ابزارهای اینترنتی وارد محل مورد نظرشان شده و با دسترسی به گزارش ها، مقاله ها، کتابها و ... درباره آن مکان، مزایا و معایب این سفر دریابند و به راحتی در مورد انجام این سفر تصمیم گیری کنند.
ناگفته نماند گردشگری، خود یکی از بزرگترین صنایع دنیاست که برای برخی کشورها به عنوان بزرگ ترین منبع درآمد و یک ثروت ملی به شمار می آید و این امر باعث شده تا تقریبا تمام کشورهایی که به صنعت گردشگری بزرگترین منبع درآمد آنهاست به مقوله الکترونیکی کردن آن نیز توجه خاصی داشته اند.

کتاب مقدمه ای بر گردشگری الکترونیک

مرتضی یادگاری
مرتضی یادگاری متولد سال 1362، دارای دکتری تخصصی هوش مصنوعی(مهندسی کامپیوتر) ، کارشناس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی‌شریف و کارشناس ارشد همین رشته از دانشکده فنی دانشگاه تهران می باشد.
دسته بندی های کتاب مقدمه ای بر گردشگری الکترونیک