کتاب راهنمای تمرین موسیقی برای والدین و نوآموزان

Practicing for Parents
  • 10 % تخفیف
    60,000 | 54,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: گیسا گیسا
    نویسنده:
کد کتاب : 67694
مترجم :
شابک : 979-0901464834
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای تمرین موسیقی برای والدین و نوآموزان اثر تام هینی

این کتاب به دست آوردن مهارت‌های تمرینی جدید را برای والدین و خانواده‌ها، هنرجویان و همه کسانی که به تازگی وارد دنیای تمرین موسیقی شده‌اند، ساده و قابل درک می‌کند. بخش مخصوص هنرجویان در این کتاب نه تنها سه ایده اصلی و سه عادت مثبت مهم را معرفی می‌کند، بلکه همچنین راهنمایی‌ها و پیشنهادات عملی را ارائه می‌دهد که به هنرجوها در یادگیری مهارت‌های تمرینی موثر کمک می‌کند.

بخش دیگر کتاب که به والدین اختصاص دارد، ایده‌ها و عادت‌های مشترکی را بررسی می‌کند و به تأکید بر چگونگی و چرایی آن‌ها پرداخته است. این بخش همچنین نشان می‌دهد که حتی والدینی که دانشی در زمینه موسیقی ندارند، چگونه می‌توانند به شیوه‌های موثری فرزندان خود را در تمرین موسیقی راهنمایی کنند و به آن‌ها حمایت کنند.

کتاب راهنمای تمرین موسیقی برای والدین و نوآموزان

تام هینی
تام هینی ترانه سرا و گیتاریست اهل دره رودخانه هادسون در نیویورک است. آهنگ‌های او موسیقی سنتی ایالات متحده، آهنگ‌های کلاسیک دهه‌های 30 و 40 و داستان‌هایی را که هنگام دور هم جمع شدن خانواده‌ها تعریف می‌کنیم، به یاد می‌آورد.فراموش کردن آن داستان ها و شخصیت های موجود در آنها سخت است. در آنجا سرباز پیر شمشیربازی است که سعی می کند خودش را برای نوه اش توضیح دهد. سرگردان مرموز که به عشق، انتقام و قتل اشاره می کند اما جزئیاتی ارائه نمی دهد. عموی مورد علاقه ای که در س...
دسته بندی های کتاب راهنمای تمرین موسیقی برای والدین و نوآموزان