کتاب تربیت دختران

Raising Girls
کد کتاب : 69017
مترجم :
شابک : 978-9642878338
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 229
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

معرفی کتاب تربیت دختران اثر گیسلا پروشاف

کتابی برای شناخت و تربیت بهتر دختران با نگاهی دقیق بر تفاوت های جسمی، ذهنی و رفتاری شان نسبت به پسران و تاکید بر این مسئله که هرچند زنان و مردان باید از حقوقی یکسان برخوردار باشند اما این به آن معنی نیست که آن ها مثل یکدیگرند. این مجموعه به پرورش زنانی قوی، با اعتماد به نفس، موفق، کارآمد، فعال، مستقل، با احساس و سالم کمک می کند، کسانی که بخشی از جامعه را تشکیل می دهند و سلامت آن ها به سلامت جامعه می انجامد.

کتاب تربیت دختران

گیسلا پروشاف
گیسلا پروشاف روانشناس و خانواده درمانگر آلمانی، سخنران عمومی و نویسنده بیش از 20 کتاب در زمینه های فرزندپروری، روابط، عزت نفس و ارتباطات است. او در آلمان زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب تربیت دختران (لذت متن)
اعتماد به نفس بالا بهترین سپر محافظی است که می توانید به دختر خود بدهید؛ به این معنا که بدون توجه به ظاهر، توانایی ها و ناتوانی هایش، خود را عضوی مهم و باارزش از دنیای اطرافش بداند. اگر دخترتان بداند هیچ چیز نمی تواند جای او را برای شما بگیرد، می تواند احساساتش را با شما در میان بگذارد، از حقوقش دفاع کند و از آسیب های اجتماعی در امان بماند. هر زنی می تواند قربانی آسیب های اجتماعی باشد ولی تحقیقات روان شناسان نشان می دهد زنانی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند، کم تر دچار دردسر می شوند.