کتاب شادی و شور و لبخند شیمو شده هنرمند

Shimoo
شیموشیمو 25
کد کتاب : 71993
شابک : 978-9642222971
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب شادی و شور و لبخند شیمو شده هنرمند اثر مهری ماهوتی

در این جلد شیمو به همراه دوستانش قصد دارند یک سیرک جالب و پر از هیجان را به راه بیاندازند. هر یک از آن ها وظایفی دارند و مشغول آماده کردن خود برای اجرای برنامه هایشان هستند. شیمو در نقش یک شعبده باز است و می خواهد حقه های نمایشی بسیاری را تمرین کند. طاووس اجرای موسیقی دارد و فیل فیلی نمایشی زیبا با توپ های رنگی اجرا می کند. مولک مار تمرینات آکروباتیک انجام می دهد و بوقلمون در حال رنگ کردن سالن نمایش است. هر یک از دوستان شیمو در حال انجام کاری هستند و با همکاری یکدیگر شبی زیبا را برای تماشاچیان رقم می زنند و … . این اثر برای گروه سنی الف و ب مناسب می باشد.
مجموعه ی ” ترانه های شیمو ” متشکل از شعرهایی شاد، کودکانه، متنوع و درباره ی موضوعات مختلف است که توسط نویسندگان و ترانه سرایان کودک در ایران باز سرایی شده اند. شیمو موش کوچکی است که به همراه دوستانش اتفاقات جالبی را رقم می زند و هر بار ماجرایی را شکل می دهند. در هر یک از کتاب های این مجموعه کودک در کنار لذت بردن از اشعار زیبا، ساده و دلنشین با مهارت های فردی و اجتماعی آشنا شده و آن ها را به خوبی می آموزد. بخش عمده ای از کتاب های این مجموعه را تصاویر رنگی و شاد شکل داده که به زیبایی اثر افزوده است.

کتاب شادی و شور و لبخند شیمو شده هنرمند

مهری ماهوتی
مهری ماهوتی 26 فروردین 1340 در بابل به دنیا آمده است. کودکی ­او در شهر بهارنارنج گذشته است در میان کوچه‌‌های تو در تو و در خانه­‌هایی با سقف‌های سفالی نارنجی، صدای پرنده­های مهاجر، آوازهای محلی و لالایی شیرین مادران. نخستین قصه­‌ها و شعرهایش را در کلاس انشا نوشت و اولین کار مطبوعاتی‌اش در «کیهان بچه­‌ها» منتشر شد.در ادامه فعالیت ضمن همکاری با مجله «جانبازان» و «زن روز» با همه مجله­‌هایی که برای...
دسته بندی های کتاب شادی و شور و لبخند شیمو شده هنرمند