کتاب کتاب بزرگ استعاره های ACT

The Big Book of ACT Metaphors
(یک راهنمای تخصصی برای تمرین تجربی و استعاره های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)
کد کتاب : 86283
مترجم : لادن خالدی
شابک : 978-6003094604
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

کتاب جامع استعاره های اکت
The Big Book of ACT Metaphors
راهنمای درمانگر
کد کتاب : 72723
مترجم :
شابک : 978-6002007339
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

کتاب بزرگ استعاره های ACT
The Big Book of ACT Metaphors
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
کد کتاب : 111115
مترجم :
شابک : 978-6008348146
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جامع استعاره های اکت اثر جیل ای استودارد

استعاره ها و تمرین ها نقش بسیار مهمی در ارائه موفقیت آمیز درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) دارند. این ابزارهای قدرتمند به مراجعان کمک می کنند تا با ارزش های خود ارتباط برقرار کنند و به آنها انگیزه لازم برای تعهد واقعی و آگاهانه به تغییر را می دهند. متأسفانه بسیاری از استعاره هایی که پزشکان استفاده می کنند کهنه و بی اثر شده اند. به همین دلیل است که شما به منابع تازه و جدید برای کتابخانه حرفه ای خود نیاز دارید.
در این کتاب پیشرفت، دو محقق ACT یک راهنمای منبع ضروری A-Z را ارائه می‌کنند که شامل هزاران استعاره جدید و تمرین‌های تجربی برای کمک به ارتقای پذیرش مراجع، رهایی از افکار نگران‌کننده و اقدامات مبتنی بر ارزش است. این کتاب همچنین شامل اسکریپت‌های متناسب با جمعیت‌های مختلف مشتریان و استعاره‌ها و تمرین‌هایی است که به مشکلات منحصربه‌فردی که ممکن است گاهی در جلسات درمانی شما ایجاد شود، می‌پردازد.
چندین متن و کتاب کار ACT برای درمان انواع مشکلات روانی منتشر شده است. با این حال، هیچ منبعی وجود ندارد که بتوانید فهرست کاملی از استعاره ها و تمرین های تجربی را که در راستای شش عنصر اصلی ACT تنظیم شده است، بیابید. چه در حال درمان یک مراجع با اضطراب، افسردگی، ضربه، یا اختلال خوردن باشید، این کتاب مهارت های مورد نیاز برای بهبود زندگی را در هر زمان در اختیار شما قرار می دهد.
این کتاب با پیشگفتاری ویژه توسط استیون سی. هیز، یکی از بنیانگذاران ACT، برای هر پزشک ACT ضروری است.

کتاب کتاب جامع استعاره های اکت

جیل ای استودارد
جیل استودارد (Jill A. Stoddard) یک روانشناس دارای مجوز است. او دکترای خود را در روانشناسی بالینی از دانشگاه بوستون دریافت کرد و در آنجا در مرکز اضطراب و اختلالات مرتبط آموزش دید.
دسته بندی های کتاب جامع استعاره های اکت
نکوداشت های کتاب جامع استعاره های اکت
I know I will return to this book again and again.
می دانم که بارها و بارها به این کتاب بازخواهم گشت.
Robyn D. Walser, PhD

This book will certainly satisfy that appetite for those looking for new ways to best connect with their clients.
این کتاب مطمئنا این اشتها را برای کسانی که به دنبال راه های جدیدی برای بهترین ارتباط با مراجعین خود هستند، برآورده می کند.
Sonja V. Batten, PhD

قسمت هایی از کتاب جامع استعاره های اکت (لذت متن)
اکت دو دلیل برای این کار میآورد .۱ تقلا برای اجتناب از درد غیر موثر است و اغلب موجب افزایش رنج میشود؛ ۲ پذیرش اقدام برای زندگی ارزش مدارانه را اغلب تسهیل می کند. مراجعی را در نظر بگیرید که برای فرار از هیجانات ،ناخواسته الکل مصرف میکند. هر چند این کار ممکن است تأثیری آنی داشته باشد در طولانی مدت الکل عموما به تجربیات هیجانی منفی شدت می بخشد. علاوه براین مصرف الکل احتمالا با تصویر مراجع مبنی بر نوع انسانی که حقیقتا دوست دارد باشد مثلا) یک دوست خوب یک پدر ،عاشق یک کارمند پایبند یا یک شهروند متعهد تداخل میکند. از دیگر سو پذیرش هیجانات ناخواسته به چنین مراجعی اجازه میدهد با وجود آزاردهندگی چنین کاری برای دست زدن به انتخابهای ارزش مدارانه و جایگزین تجربه هیجانی خودش را مشاهده کند و در آغوش بگیرد و به جای اینکه به مشروب فروشی ،برود مثلا به تماشای بازی فوتبال پسرش برود.