کتاب آموزش گام به گام طراحی پرندگان

Drawing: Birds
(ارائه جزییات، اجرای بافت، کار با عکس، خلق اثر هنری زنده)
کد کتاب : 74839
مترجم : شیوا بخت مینو
شابک : ‏‫‬‭978-9643062170
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 26 اردیبهشت

طراحی پرندگان
Drawing: Birds
کد کتاب : 123626
مترجم : سحر اصلانی
شابک : 978-9647352147
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 26 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش گام به گام طراحی پرندگان اثر موری آسنگ

با این کتاب انواع تکنیک های اولیه طراحی مانند سایه زدن را بیاموزید. نکات مفیدی را برای ایجاد یک ترکیب بندی خوب، درک، انتقال مراجع عکس و گرفتن آزادی های هنری کشف کنید.
در این کتاب، موری آسنگ، هنرمند حرفه‌ای و علاقه‌مند به طبیعت، دستورالعمل‌های ساده و جامعی را برای ترسیم طیف وسیعی از پرندگان دوست‌داشتنی، و همچنین اطلاعاتی برای دستیابی به نسبت‌های دقیق، ثبت حرکت و ایجاد فرم ارائه می‌دهد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه بافت های واقعی مانند پر، لانه، پوست درخت و آب ایجاد کنید. با پروژه های گام به گام آسان او که با شکل های ابتدایی شروع می شود و تا نقشه های نهایی دقیق پیش می رود، می توانید پرندگان زیادی از معمولی گرفته تا عجیب و غریب را بکشید. آموزش آسان و نکات هنری در سراسر طراحی: پرندگان راهنمای کاملی برای ایجاد نقاشی‌های واقعی و دقیق از این دوستان پردار است. برای هنرمند مشتاق پرندگان، این کتاب یک مرجع آموزشی هنری است که باید داشته باشد.

این مجموعه که برای مبتدیان طراحی شده است، راهنماهای ساده ای را ارائه می دهد که هنرمندان را با ابزارها و مواد اولیه آشنا می کند و شامل درس های گام به گام ساده برای پروژه های مختلف مناسب برای هنرمند مشتاق است. طراحی: پرندگان به هنرمندان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های طراحی را با نشان دادن نحوه شروع با اشکال اولیه و استفاده از تکنیک‌های مداد و سایه‌زنی برای ایجاد بافت‌ها، ارزش‌ها و جزئیات متنوع برای یک نقاشی واقعی و کامل، توسعه دهند.

کتاب آموزش گام به گام طراحی پرندگان

موری آسنگ
موری آسنگ همیشه در مورد طراحی و هنر هیجان زده بوده است. پس از فارغ التحصیلی در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه مینه سوتا - Duluth، او به سن دیگو نقل مکان کرد تا حرفه تصویرگری را آغاز کند. کار آزاد او در هشت سال گذشته موضوعات و سبک های مختلفی را در بر گرفته است.
دسته بندی های کتاب آموزش گام به گام طراحی پرندگان