کتاب شبکه های اجتماعی و سیاست قدرت

The Networked Public
(چگونه شبکه های اجتماعی در حال تغییر دادن دموکراسی ها هستند)
کد کتاب : 76886
مترجم :
شابک : 978-6227620238
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب شبکه های اجتماعی و سیاست قدرت اثر آمبر سینها

این کتاب، اعتقادی به ترک یا تغییر در مسیر پروژه دموکراسی به نفع تکنوکراسی متخصصان ندارد. آن طور که لیمپن آن را توصیف می کند، عرصه عمومی یک تخیل نیست و این ظاهر تخیلی هم ریشه مشکلات اصلی نیست.
فناوری با تحمیل خود بر روابط انسانی آن را بارها بازسازی کرده و در هر بازسازی، روش دسترسی مردم به اطلاعات معنی دار، سازماندهی و شکل دادن به عقاید مشترک، تغییر کرده است.
به عبارت ساده تر، تغییر شکل فناوری های جدید، چگونگی تعامل مردم با فرآیندهای دموکراتیک را شکل می دهد. پاسخ به مشکلات مردم باید به چگونگی برآمدن آن از جامعه و خواست گروهی آن دنبال شود.
اخیرا استفاده از رسانه های اجتماعی و بسترهای پیام رسان به عنوان ابزار سیاسی هدف گیری، جمع آوری و بسیج، چگونگی عملکرد جامعه را شکل داده است.
این که رسانه های نو ظهور چگونه اهداف عمومی و پروژه دموکراسی را در هند عقیم یا فعال می کنند، موضوع اصلی این کتاب است و...

کتاب شبکه های اجتماعی و سیاست قدرت

آمبر سینها
امبر سینها وکیلی است که به فناوری، اینترنت و نحوه تعامل قانون با آنها علاقه دارد. او شیفته تأثیر فناوری‌های نوظهور بر چارچوب‌های قانونی موجود است و اینکه چگونه باید در پاسخ به آن تکامل پیدا کند. او در مرکز اینترنت و جامعه کار می‌کند، جایی که برنامه‌های مربوط به حریم خصوصی، داده‌های بزرگ، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را مدیریت می‌کند.
دسته بندی های کتاب شبکه های اجتماعی و سیاست قدرت