کتاب کوچینگ

Coaching
(مبانی،مولفه ها و کاربردهای علمی)،(لب طلایی)
کد کتاب : 85065
شابک : 978-6229743775
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کوچینگ اثر حسین قاسم زاده

شماری از ارتباطات موثر انسانی در کوچینگ عبارتند از:
توسعه‌ٔ ارتباطات و افزایش بهره‌وری، شناخت تیپ‌های شخصیتی گوناگون انسان، راستی‌آزمایی و دروغ‌سنجی فرد مقابل، شناختن کامل زبان بدن، آشنا شدن با هوش‌های جدید انسانی مخصوصا هوش معنوی، شناسایی تمایزهای ساختاری ذهن زنان و مردان، به کارگیری راهبردهای الگوهای جهانی موفق و در نهایت شناختن توانایی‌هایی نامحدود مغز که منجر به تفکرات بهتر و بهینه‌تر می‌شود.
آموزش کوچینگ مطابق استاندارد فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) از یازده صلاحیت تشکیل شده است که در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تعریف شده‌اند. این صلاحیت‌ها برای افراد گوناگون (از دانشجویان تا افراد حرفه‌ای و بازنشستگان) در مراحل مختلف زندگی کارآمد هستند؛ زیرا این صلاحیت‌ها منجر به افزایش آگاهی از خود، به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ایجاد ارتباطی پایدار و داشتن گفتگویی اثرگذار جهت کمک به دیگران و مسئولیت‌پذیری در امور مهم خواهند شد.
کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است. کوچینگ منجر به سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد.
کتاب کوچینگ: مبانی، مولفه‌ها و کاربردهای علمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
این کتاب برای صاحبان مشاغل و کارکنان سودمند است. همچنین به طور خاص مدیران منابع انسانی می‌توانند از آموزش‌های این کتاب بهره ببرند.

کتاب کوچینگ

حسین قاسم زاده
حسین قاسم زاده متولد سال ۱۳۶۳ در اصفهان است. وی در سن ۱۶ سالگی شروع به فعالیت در شرکت پویا پژوه و پس از آن مدیریت بخش تبلیغات و بازاریابی الکترونیک مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان را به عهده گرفت. ایشان در سال ۱۳۸۶ رسما مرکز توسعه و کسب و کاری با نام رهنج را تاسیس نمود و تا به امروز در آن مجموعه با ایده و ابتکار در زمینه کسب و کار و تبلیغات فعالیت میکند.