کتاب در گوش من گفت

Dar Goosh Man
کد کتاب : 86186
شابک : 978-6229592359
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 94
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب در گوش من گفت اثر سعیده زادهوش

جموعه داستان «در گوش من گفت» کاملا زن‌محور است؛ به گونه‌ای که تمام شخصیت‌های اصلی و راوی داستان‌ها زنان هستند. داستان‌ها با زاویه دیدهای مختلف مسائل زنان را گوشزد می‌کنند. به‌نحوی که در این اثر زاویه دید اول شخص، واگویه، تک‌گویی دراماتیک و پلی فونیک برای روایت داستان‌ها به کار گرفته شده است.

در این مجموعه از سنین کودکی تا بزرگسالی به مسائل خاص زنانه از جمله کودک‌آزاری، فرار از خانه، ارتباط با جنس مخالف، شغل زنان و نحوه برخورد با حضور آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی، عشق و ازدواج، تعاملات خود زنان با هم، اعم از چشم و هم چشمی و رقابت‌های دیوانه‌وارشان پرداخته شده است.

کتاب در گوش من گفت

سعیده زادهوش
سعیده زادهوش متولد سال 1352، روزنامه نگار و فارغ التحصل رشته ی میکروبیولوژیه که اولین مجموعه داستانشُ با نام ۱۴ در سال ۱۳۸۲ نوشته است. سعیده زادهوش مجموعه داستان خواهران پینوکیو را به گونه ای نوشته که مناسب دخترا و پسرهای نوجوان باشد....
قسمت هایی از کتاب در گوش من گفت (لذت متن)
همان صدای گرم، همان لحن دلنشین، ولی چرا دخترم؟ - من همیشه به گل اصحاب ری پرت، زحمت داده م، با این که شد زحمت مضاعف. همان لهجه ی شیرین، همان واژه های تر. در نیمه باز اتاق خواب را، با چهار انگشت هل می دهم. ناخن های بلند و لاک خورده ام روی سطح صیقلی در کشیده می شوند. تلفن، کنار تخت روی میز است، و دربازکن، بالای آن به دیوار نصب. مردی مسن با یک چشم معیوب و صورت پر از دانه های درشت قرمز روی تخت دراز کشیده. پس آن چشم های درخشان؟ آن موهای مطبق پرپشت؟ فقط می توانم بگویم: «برای شماست»
متن کتاب