کتاب کسب و کارم را چطور ساختم

How I built this
  • 20 % تخفیف
    139,000 | 111,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوانه خوانه
    نویسنده:
کد کتاب : 86552
مترجم :
شابک : 978-6229794968
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 310
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب کسب و کارم را چطور ساختم اثر گای راز


کسب‌وکارم را چطور ساختم مناسب کسانی است که ممکن است بالفطره کارآفرین نباشند یا حتی به‌کل کارآفرین نباشند، اما رویاپردازانی‌اند که اگر تجربه ندارند، در عوض، مشتاق‌اند چیزی تازه به مردم معرفی کنند و جهان را به جایی بهتر تبدیل کنند. کسانی که آرمان‌گرا هستند، اما هنوز ایده‌ای پیدا نکرده‌اند که ارزش داشته باشد پایش بایستند و مخاطراتش را به جان بخرند.

این کتاب، که محصول مصاحبه‌هایی عمیق و مفصّل با صدها کارآفرین موفق در تمام زمینه‌های کسب‌وکار است، برای کمک به این دسته از آدم‌ها فراهم شده، و طوری سامان داده شده که مسیر سفر قهرمانانه‌ی آن‌ها را تعقیب کند: از ندای نخستین برای پایه‌گذاری کسب‌وکار، به آزمون‌وخطاهای مراحل رشد، و سرانجام به مقصدشان، یعنی کسب‌وکارهای بلوغ‌یافته‌ی جهانی.

کتاب کسب و کارم را چطور ساختم

گای راز
گای راز روزنامه نگار ، خبرنگار و مجری رادیو است و هم اکنون در رادیو عمومی ملی کار می کند. نیویورک تایمز از وی به عنوان "یکی از محبوب ترین پادکست های تاریخ" یاد کرده است و پادکست های وی دارای ماهانه 19.2 میلیون بار دانلود هستند.
دسته بندی های کتاب کسب و کارم را چطور ساختم
قسمت هایی از کتاب کسب و کارم را چطور ساختم (لذت متن)
«من اصلا نمی خواستم چنین زندگی ای داشته باشم. تماشای این که کارآفرینی از والدینم چه چیزهایی طلب می کرد باعث شده بود نتوانم هیچ کاری را نخواستنی تر و نادلخواه تر از گفت وگو در مورد کسب وکار تصور کنم، چه برسد به این که خودم بخواهم کسب وکاری راه بیندازم. به همین دلیل، مشغول روزنامه نگاری شدم، بعد کار در رادیو، و سرانجام مجری گری شبکه ی ان پی آر. بااین حال، حالا مشغول همان کاری هستم که نمی خواستم انجام بدهم.»