کتاب اولین نماز من

Avalin Namaz Man
شعرهای شیرین درباره نماز برای دختران خوب
  • 20 % تخفیف
    40,000 | 32,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ذکر ذکر
    نویسنده:
کد کتاب : 95099
شابک : 978-9643076504
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 12
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب اولین نماز من اثر زهرا وثوقی

کتاب کودک ونیایش - اولین نماز من این جلد نیز شامل شعرهای زهرا وثوقی درباره نماز برای دختران است. اصولا کودکان موضوعات مختلف را با شعر بهتر می‌آموزند و یادگیری برای آنها شیرین‌تر و آسان‌تر می‌شود. در این کتاب سعی شده تا کودکان به این وسیله آموزه‌های نماز و مسایل مربوط به آن را با رغبت و نشاط بیشتری فراگیرند. موضوعات و مفاهیم مطرح شده در این جلد نیز به این شرح است: «چادر نماز من»، «اولین نماز»، «جشن تکلیف»، «نماز من»، «غنچه پاک» و «گلستان نماز».

کتاب اولین نماز من

زهرا وثوقی
زهرا وثوقی متولد سال 1332،شاعر- نویسنده،دبیر آموزش و پرورش استان اصفهان،عضو کمیته‌ی تألیف کتاب‌های پیش‌دبستانی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان اصفهان، همکار ادبی صدا و سیما، اداره‌ی کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، همکاری با مجلات کیهان‌بچه‌ها، سلام بچه‌ها، سروش، پوپک و آفتاب مهتاب داور جشنواره‌های سرود فجر استان اصفهان می باشد.
قسمت هایی از کتاب اولین نماز من (لذت متن)
روبه قبله، پنج بار روز و شب در هر نماز با خدای مهربان می کنم راز و نیاز در شروع هر نماز نام او را می برم بعد، حمد و سوره را بر زبان می آورم در رکوعم شادمان سوی او خم می شوم می کنم سجده دوباره به روی خالقم باز هستم در قنوت با خدا در گفت و گو دست من پل می شود از دلم تا پیش او