هدر پمبرتون لوی یک متخصص بازاریابی در زمینه محتوای استراتژیک است که صدها مقاله نوشته و بیش از بیست کتاب برای ناشران اصلی مشاغل از جمله Harvard Business Review Press ، Bibliomotion ، مک گرا هیل و جان ویلی و پسران تولید کرده است. کارهای او در وال استریت ژورنال ، CIO ژورنال ، HBR.org ، Financial Times Smarter With Gartner و وبلاگ های خودش، Mommy Truths and Story Comes First ظاهر شده است. وی در حال حاضر معاون رئیس، انتشارات محتوا در گارتنر، شرکت تحقیق و مشاوره جهانی فناوری اطلاعات، است که در آنجا هدایت ایجاد و نشر را برای بستر محتوای شرکت، Smarter With Gartner و همچنین کتابهای تجاری و ارتباطات داخلی را انجام می دهد.