زیتا وبر

زیتا وبر

در نوشتار من سعی دارم دانش و تئوری را منتقل کنم که به ما در مورد تجربه فردی و جمعی زندگی (اوج، پایین، چالش ها و پیروزی های آن) کمک می کند. من همچنین روایتها یا داستانهای افراد راجع به خود و زندگی آنها جمع می کنم تا به تجربیات کمک کنم و این تئوری را با واقعیت زندگی روزمره پیوند دهم. معلوم نیست که چند بار تئوری و عمل با هم جمع می شوند. این به ما می گوید که اگر در مورد مسائل زندگی تأمل کنیم، می توانیم به برقراری ارتباط بپردازیم و تئوری های خودمان را توسعه دهیم که می تواند به ما در زندگی قوی تر و قدرتمندتر کمک کند.
نوشتار من برخی از افسانه ها و تصورات غلط راجع به بسیاری از تجربیات شخصی، روانی و عاطفی ما به چالش می کشد. من همچنین برخی از اسطوره های پیرامون تمایلات جنسی و رفتارهای جنسی را به چالش می کشم. با اطلاعات و دانش می توانیم تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنیم، تجربیاتی را که ممکن است خارج از چارچوب خود ما باشد، بهتر بشناسیم و یاد بگیریم که نسبت به شادی ها و اندوه هایی که وجود روزانه انسان را تشکیل می دهد تحمل بیشتری داشته باشیم.
کتابهای من به خوانندگان این فرصت را می دهند که امکانات موجود در زندگی خود را بشناسند و به آنها در رسیدن به یک حس قوی تر از خود کمک کنند. تعهد جدی من به عدالت و دانش با این امید مشترک است که خوانندگان به پتانسیل های خود پی ببرند.

کتاب های زیتا وبر