1. خانه
  2. /
  3. معرفی «الکساندر هیام»

الکساندر هیام

Alexander Hiam
الکساندر هیام به سازمان‌ها (دولتی و خصوصی) کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی و برندینگ و برنامه‌های توسعه‌ی رهبری خود را بازنگری کنند. وی عضو هیئت‌مدیره‌ی شرکت‌های متعددی بوده و در مقام مدرس با مدرسه‌ی مدیریت آیزنبرگ در دانشگاه ماساچوست همکاری کرده است.
آقای هیام مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد و مدرک مدیریت اجرایی (MBA) با گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک و بازاریابی را از مدرسه‌ی «هاس» در دانشگاه برکلی دریافت کرده است. وی دوره‌های آموزشی «عقب‌نشینی خلاقانه» را برای شرکت‌های بزرگ صنعتی و سازمان‌های حمایت از مصرف‌کننده برگزار می‌کند تا تفکر نوآورانه درباره‌ی برنامه‌های استراتژیک، برندینگ، نام‌گذاری و ایده‌پردازی‌های محصول را برای آن‌ها تسهیل کند. او رمان نیز می‌نویسد و بر این باور است که همه‌ی نوشته‌های خوب (از جمله تبلیغات) در اصل، داستان‌سرایی‌های خوبی هستند.
الکساندر هیام یکی از مؤلفان کتاب پرفروش The Portable MBA in Marketing (Wiley) است و علاوه بر تألیف کتاب‌، دوره‌های آموزشی متعددی نیز برگزار می‌کند. کتاب Business Innovation For Dummies یکی دیگر از آثار اوست.
اولین نفری باشید که نظر خود را درباره "الکساندر هیام" ثبت می‌کند