برایان سولیس یک تحلیلگر، سخنران و نویسنده دیجیتال است. او یک تحلیلگر اصلی است که در حال مطالعه فن آوری های مختل کننده و تأثیر آن بر تجارت در گروه Altimeter Group ، یک شرکت تحقیقاتی است که در سال 2015 توسط مشاوره مدیریت برند جهانی به دست آورد. سولیس گزارش های سالانه صنعت را منتشر می کند که فن آوری و روندهای تجاری را دنبال می کند و جهت تغییر مدیریت را به شرکت ها ارائه می دهد. نویسنده چندین کتاب در مورد بازاریابی دیجیتالی، مدلهای شغلی در حال تحول، تجربه مشتری و نوآوری در برند می باشد، سولیس با تحقیقات و بینش خود به عنوان سخنران اصلی مکرر در رویدادهای فناوری، تجارت و خلاقیت به اشتراک می گذارد. اثر وی با تأثیرگذاری بر چشم انداز اولیه بازاریابی دیجیتالی و اجتماعی قابل اعتبار است. برجسته ترین کتاب وی، در سال 2008 در توسعه پریس مکالمه، "نقشه بصری از منظر رسانه های اجتماعی" و بازنگری / انتشار مجدد آن در سال 2013 شناخته شده است.